Vikend od 25. do 27. svibnja 2007. proveli smo na već tradicionalnom petom godišnjem LC izletu. To je vrijeme odvojeno za ugodno druženje i odmaranje sa svim djelatnicima i članovima njihovih obitelji. Pogledajte kako smo se proveli…
Početak puta započeo je dolaskom u malo podvelebitsko mjesto Kutarevo gdje smo posjetili utočište za male medvjede. 

Po dolasku u Zadar te smještaju u sobe organiziran je izlet u centar Zadra. Uz pratnju stručne vodičice grad je dobio drugu dimenziju.

Subota je bio prekrasan sunčan dan te smo zaplovili put Kornata. Prekrasna priroda i još lijepše more potaklo nas je da se osvježimo u vodi čija temperatura nije baš svima godila.

Nedjelja prijepodne bila je za sportske aktivnosti, dok su se neki kupali drugi su izbijali višak energije igrajući nogomet – najvažniju sporednu stvar na svijetu.

 

Libusoft Cicom je predstavio svoje rješenje za UPRAVLJANJE NEPOKRETNOM IMOVINOM u sklopu savjetovanja upravitelja nekretninama koje se održalo 17. – 19. 05. 2007. u hotelu PRESIDENT Babin Kuk, Dubrovnik u organizaciji Udruge UPRAVITELJ.

LC upravljanje nepokretnom imovinom na savjetovanju|spiNiz zanimljivih tema i ovaj puta je okupio članove Udruge UPRAVITELJ, druge upravitelje nekretninama, predstavnike stambene djelatnosti županija, gradova i općina, agencije za promet nekretninama, ponuđače vezane za djelatnost upravljanja nekretninama i sve druge zainteresirane.

Tradicionalno, i ovogodišnje proljetno Savjetovanje upravitelja nekretninama iskoristili smo da vas upoznamo s najnovijim programskim rješenjima za efikasno upravljanje stambenim zgradama.

Tema instruktivnog seminara je bila razmjena iskustava i prezentacija aktualnih informatičkih rješenja iz 
Sustava Poslovnih Informacija – Upravljanje Stambenim Zgradama (SPI®/USZ):

Analiza postojećeg načina rada s osvrtom na niz poboljšanja i nadogradnji USZ-2;
Predstavljanje najnovije SQL verzije 5.06 SP02 i novosti koje donosi;
Samostalno kreiranje izvješća – MS SQL Report Builder i OLAP kocke;
Status i plan prelaska na SQL SPI® verziju;
WEB izvješća za suvlasnike, ovlaštene predstavnike i upravitelje;
Pitanja i rješavanje konkretnih zahtjeva korisnika, te zajedničko definiranje potrebnih dorada i daljnjeg poboljšanja USZ programa.

Naš USZ projektni tim je bio na dvodnevnom raspolaganju za vrijeme trajanja Savjetovanja za sve potrebne konzultacije i dogovore o daljnjoj suradnji.

Za sve dodatne informacije, pogledajte detalje na web stranicama UDRUGE UPRAVITELJ ili nas slobodno kontaktirajte.

Registar nekretnina uveden u operativni rad |spiNakon uspješno implementirane E-Lokalne Riznice Grad Osijek korača naprijed i predvodi u informatizaciji kako bi proveo optimalno upravljanje svojim nekretninama i osigurao njihovu punu ekonomsku eksplataciju. Primjena metodologije The Urban Institute-a i softverskih rješenja LIBUSOFT CICOM-a osigurava vlasniku povećanje prihoda od imovine za 10-30%, a time i znatno povećanje prihodovne strane proračuna

Aplikacija registar nekretnina je aplikacija kojoj je osnovna svrha da se prikupe svi podaci o svim jedinicama imovine za koje imate potrebu voditi evidenciju jer ta jedinica imovine za Vas stvara prihod ili trošak. Aplikacije je napravljena prema dugogodišnjim iskustvima LC tima, te suradnje s USAID-om i The Urban Institute-om prema njihovom modelu upravljanja imovinom.

Koncept fleksibilnosti
Prilikom izrade ove aplikacije uočena je potreba za fleksibilnosti na nivou podataka koji se unose za određene portfelje. U istoj aplikaciji pod jedinicom imovine gledaju se jedinice imovine poput stanova, trga, fontane, javne rasvjete, oborinskih kanala, groblja. Takve različite jedinice imovine imaju i različite karakteristike (obilježja). Koje karakteristike (obilježja) će se unositi u aplikaciju je određeno portfeljem. Za određeni portfelj odredi se koje će se karakteristike pratiti za njega te koji prihodi i troškovi. Na temelju toga za sve jedinice imovine koje se nalaze u tom portfelju moći će se upisati vrijednosti tih karakteristika, prihoda i troškova. Na ovaj način je osigurano kvalitetno vođenje EVIDENCIJE GRADSKE IMOVINE.

Veza na ostale aplikacije SPI
Svaka jedinica imovine, ukoliko postoje drugi programi SPI sustava može se povezati na SPI/KOMIS, Osnovna sredstva, Integralno Računovodstvo Proračuna. Sljedeća faza je povezivanje podataka iz katastra i gruntovnice te uspostava GIS-a.

Sljedeća faza registra nekretnina: uspostava GIS-a |spi

U Opatiji u hotelu Ambasador održana je konferencija HRVATSKI JAVNI SEKTOR. Na konferenciji je bilo prisutno preko 300 sudionika koji su slušali predavanja na temu FINANCIRANJE, UPRAVLJANJE I KONTROLA U JAVNOM SEKTORU te, INFORMACIJSKI UPRAVLJAČKI SUSTAV U JAVNOM SEKTORU.

O navedenim temama predavanja su izložili istaknuti dužnosnici Ministarstva fi nancija, Državne revizije,Vladinih ureda, te znanstvenici i stručnjaci s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu i Rijeci, Instituta za javne fi nancije, Hrvatske zajednice računovođa i fi nancijskih djelatnika i praktičari iz JLP(R)S. Posebno ističemo i predavanje Katice Burian, direktorice sektora implementacije LC-a, na temu LOKALNA RIZNICA.

Prenosimo dio atmosfere s konferencije.

 

Direktorica sektora implementacije, Katica Burian održat će prezentaciju s temom LOKALNA RIZNICA na  konferenciji HRVATSKI JAVNI SEKTOR – reforma i razvojne perspektive – koja će se održati u Opatiji, Hotel “Ambasador” 04. i 05. travanja 2007.  
Cilj je ovog savjetovanja sagledati dosegnutu razinu provedenih reformi te ukazati na mogućnosti i razvojne imperative ključnih komponenti upravljanja u hrvatskom javnom sektoru.

Konferencija   javni sektor,  reforma i razvoj|spi

KONFERENCIJA JE NAMIJENJENA:

  • Čelnicima općina, gradova i Županija
  • Pročelnicima odjela
  • Čelnicima ustanova i javnih poduzeća
  • Menadžerima računovodstva i financija
  • Pravnim stručnjacima
  • Revizorima, planerima i analitičarima
  • Ostalim stručnjacima i znanstvenicima

U skladu s međunarodnim trendom, reforma hrvatskog javnog sektora u stručnom, normativnom i institucionalnom pogledu prisutna je već niz godina. Procesi su se intenzivirali u kontekstu priprema Republike Hrvatske
za pristupanje Europskoj uniji, no puno je toga još potrebno učiniti poglavito na području reforme javne administracije i jačanja fi nancijske discipline.

Neke od brojnih zanimljivih tema i govornika su:

  • FISKALNI I FINANCIJSKI KAPACITET FINANCIRANJA JAVNE POTROŠNJE U 2007. GODINI (Ivan Šuker, ministar fi nancija Republike Hrvatske)
  • PRETPRISTUPNI FONDOVI EU – IZVOR FINANCIRANJA RAZVOJA JAVNOG SEKTORA (mr. sc. Martina Dalić, Središnji ured za razvojnu strategiju Republike Hrvatske)
  • DRŽAVNA REVIZIJA U FUNKCIJI RACIONALIZACIJE JAVNE POTROŠNJE (Šima Krasić, Glavna državna revizorica, Državni ured za reviziju, Zagreb)
  • OBVEZE ČELNIKA U USPOSTAVLJANJU UNUTARNJE REVIZIJE I FINANCIJSKE KONTROLE (mr. sc. Ljerka Linzbauer, Ministarstvo fi nancija Republike Hrvatske)

i još mnoge druge…

Na konferenciji će biti predstavljena i LOKALNA RIZNICA naše tvrtke. Izlaganje će održati Katica Burian, direktorica sektora implementacije i certificirani konzultant za upravljanje financijama.

Više o konferenciji kao i prijavu za istu možete naći na https://www.rif.hr/

Dana 16. ožujka 2007. godine održana je zadnja radionica u svezi provedbe PRLS modela UPRAVLJANJA IMOVINOM uz potporu USAID CROATIA. Izrada Strateškog plana upravljanja imovinom Grada Karlovca, kao prvog u RH koji za jedinice lokalne samouprave predstavlja bitan pomak u pristupu upravljanja imovinom JLS-a. Rad naše konzultantske ekipe pratili su stručnjaci USAID-a g. Hrvoje Bertović i gđa Olga Kaganova.
  
Nakon zadnje radionice, slijedi završna priprema dokumenta za razmatranje na Gradskom poglavarstvu, a potom i njegovo usvajanje na Gradskom vijeću. Tako će višegodišnji rad na poboljšanju upravljanja imovinom u Gradu Karlovcu, dati i jedan obvezujući dokument koji će zasigurno unaprijediti proces upravljanja gradskom imovinom na dobrobit svih građana Karlovca.
 
LC se i ovom prigodom zahvaljuje USAID, The Urban Institute, svim članovima Radne skupine, a posebno čelnicima gradske uprave Grada Karlovca na podršci i aktivnom sudjelovanju u projektu. Zajednički rad i atmosferu s radionica djelomično mogu dočarati i priložene fotografije.

 

Naslov je iz Jutarnjeg lista od 01.03.2007. koji donosi članak o primjeni Modela Upravljanja Imovinom koji je razvijen u sklopu Projekta reforme lokane samouprave (PRLS) The Urban Institute-a, a provode ga  konzultanti LIBUSOFT CICOM-a.

OSIJEK – Uvođenje registra nekretnina sa svim bitnim podacima poput površina, opisa, namjene, starosti i vrijednosti kako bi se učinkovito upravljalo gradskom imovinom cilj je radionica koje za zaposlenike osječke gradske uprave već pet mjeseci vode stručni konzultanti tvrtke Libusoft Cicom iz Zagreba.

Ostatak članka pročitajte na internet stranicama Jutarnjeg lista

U ponedjeljak 05.03.2007. izlazi SPI verzija 5.06 SQL koja donosi  još bržu obradu podataka, funkcionalna poboljšanja i još više prednosti SQL baze podataka.
 

Naši djelatnici su uložili maksimalne snage kako bi unaprijedili verziju 5.06 i time
dodatno povećali sigurnost  podataka i vašu efikasnost pri radu s LC SPI programima.
Svi korisnici koju su prešli na SPI verziju 5.0 SQL i 5.05 SQL biti će automatski prebačeni na SPI verziju 5.06 SQL. Korisnici koji još nisu prešli na SPI verziju 5.0 SQL bit će prebačeni direktno na SPI verziju 5.06 SQL.
 
 
 
Samo neke od mnogobrojnih novosti u programima navedene su niže:
 
Lokalna riznica

  • U katalogu pročunskih korisnika dodana je mogućnost dodjeljivanja org. nivoa proračunskom korisniku
  • Ukoliko je dodan org. nivo proračunskom korisniku dokumenti koji se formiraju (ulazni računi, knjižni zapisi) će se u salda contima formirati na tom nivou
  • Eksport podataka na internet je podijeljen na dva dijela, eksport svih kataloga i plana proračuna, te eksport pojedinih kataloga, prva opcija se uvijek koristi kada se promjeni plan proračuna
  • Prilikom knjiženja zahtjeva se sada formiraju stavke za sve zahtjeve a ne kao prije kada su se formirale stavke kontiranja samo za zahtjeve koji su imali IK raspodjelu
  • Formiranje poziva na broj zaduženja je izmjenjan, ukoliko zahtjev nema IK raspodjelu formira se poziv na broj zaduženja u formatu xxxxxx-yyyy-bbbbbbbb, x – analitički račun sa 6 znamenki, y – interna šifra proračunskog korisnika i b – broj formiranog  dokumenta
  • Ukoliko zahtjev ima IK raspodjelu poziv na broj  zaduženja se formira na stari način matičnibroj pror. korisnika + broj formiranog dokumenta
  • Dodan je alat za formiranje nivoa od interne šifre pror. korisnika i pridruživanje nivoa pror. korisnicima
  • Dodano u  izvješća mogućnost ispisa realizacije za pojedinog proračunskog korisnika
  • Redizajniran izbornik
  • Web dio je redizajniran i poboljšan 

Računovodstvo proračuna

  • Izmijenjen način rada s tipovima ulaznih računa i pozicijama, tipovi ulaznih računa od sada mogu imati više analitičkih računa, svakom analitičkom računu  troška se može dodijeliti analitički račun obveze.
  • Na katalogu pozicija proračuna (tekuće, prijedlog, po godinama) dodan je gumb dodatni podaci, dostupan je na pozicijama rashoda i koristi za dodavanje/promjenu računa obveze, mjesta troška, dugotrajne imovine i vlastitih izvora
  • Izmijenjen način formiranja prijedloga pozicija
  • Izmijenjen funkcija za prijepis prijedloga rebalansa u plan proračuna, sada se automatski formiraju/ažuriraju tipovi ulaznih računa
  • Izmijenjen katalog tipova ulaznih računa, dodana mogućnost dodavanja više analitičkih računa vezanih na tip ulaznog računa.
  • Kontiranje ulaznih računa, knjižnih zapisa dobavljača napravljeno da može koristiti mogućnost vezanja više analitičkih računa na tipu ulaznog računa
  • IK raspodjela napravljena da može koristiti mogućnost vezanja više analitičkih računa na tipu ulaznog računa
  • Pri formiranju naloga osnovnih sredstava uključene dodatne kontrole
  • U alate dodana mogućnost prijepisa kataloga poslovnih partnera s jednog na drugog korisnika
  • U alate dodan  prijepis podataka s proračuna na proračunske podatke
  • Maknut alat za formiranje tipova ulaznih računa, sada se tipovi ulaznih računa automatski formiraju
  • Izmijenjeno izvješće ulaznih računa
  • U planu po godinama maknuta mogućnost formiranja pozicija, pozicije se mogu formirati samo za planove u tekućoj godini
  • Ako postoji plan proračuna u tekućoj godini onemogućena promjena aktivnosti i dodavanje novog, izmjene se vrše preko rebalansa
  • Dodan alat za prijepis stavki kontiranja URA i KNZ iz prethodne godine 

Plaće

  • NOVO – Mogućnost obračuna vrsta primanja neto bruto i bruto neto u istom obračunu (kao dodatni modul)
  • NOVO – Napravljen obračun neto bruto i bruto neto u istoj obradi
  • NOVO – Mogućnost praćenja salda obustave
  • NOVO – Mogućnost praćenja salda osobnog odbitka
  • NOVO – Izrada diskete za plaću po novom formatu PBZ-a
  • NOVO – mogućnost ispisa isplatne sliste s pregleda isplata zaposlenog
  • NOVO – Izvješće rekapitulacija obustava djelatnika
  • NOVO – Zaposleni-> Uvid u isplate-> Izračun Dodane nove mogućnosti za izračun za razdoblje za mjesec, u mjesecu i datum isplate
  • NOVO – Rekapitulacija isplata po organizacijskim jedinicama 
  • NOVO – Napravljen ispis IP obrazaca za koverte
  • NOVO – Napravljen ispis potvrda o plaćenom porezu za koverte
  • NOVO – Novo izvješće skupna rekapitulacija plaće po nivoima za tekući obračun
  • NOVO – Novo izvješće skupna rekapitulacija plaće po nivoima za arhivirani obračun
  • DORADA- Promjena formule neto bruto s koeficijentima za 2007 godinu prema RIF-u  

 
Salda konti

  • Dodani sortevi na zbrojnim nalozima po dospijeću, po iznosu , po nazivu primatelja.
  • Ispis otvorenih stavaka po zonama (SPI/KOMIS) i punjenje u Excel.
  • Isknjiženje uplata storno.
  • Na razbijanju uplata kupaca kod odabira IRR-a i KNZ-ova ugrađen je
  • Zbirni iznos prikazanih dokumenata.
  • Izrada zbrojnih naloga sa višestrukim formiranjima slogova tipa 9, koji omogućavaju, ako omogućava poslovna banka korisnika, zaprimanje naloga za izvršenje do xx dana unaprijed.
  • Ispis izvoda proračunskih korisnika.
  • Upisivanje u LOG Ispisivanje partnera, tako da korisnici znaju tko je i kada ispisao katalog.
  • Dodano IZVJEŠČA,OTVORENE/ZATVORENE STAVKE, ISPIS OTVORENIH STAVAKA PO ZADANOM RAZDOBLJU, unutar kojeg se dobiva spisak partnera unutar razdoblje kašnjenja izvršenja obveza (od strane kupaca ili naših).
  • Dodano Ispisivanje ODOBRENJA ZA ISPLATU na pregledu UR-a preko predložaka (DOT i RTF), sa ispisom IK raspodjele.
  • Dodano Izvješće Ispis Kartica za partnere tipa OSTALO.

Pročelnici Umaga u posjetu Libusoft Cicom-u|spiTjekom prošlog tjedna posjetili su nas pročelnici grada Umaga kako bi se detaljnjije upoznali s širokom palatem SPI aplikacija za JLP(R)S i njihovim funkcionalnostima.

Posjetili su nas predstojnica ureda za pravne poslove –  Elvira Petretić Percan, pročelnik upravnog odjela za društvene djelatnosti Dimitrij Sušanj, pročelnica upravnog odjela za prostorno uređenje i komunalne djelatnosti Vida Ferlin, pročelnica upravnog odjela za financije i gospodarstvo Gabriela Žic Turković i pročelnik upravnog odjela za opću upravu i logistiku Milan Jurković.

Tjekom dvodnevnog posjeta 1. i 2. veljače pročelnici su u ugodnoj atmosferi detaljno upoznati sa svim funkcionalnostima SPI aplikacija kako bi ih djelatnici gradske uprave mogli koristiti na najefikasniji način, te time omogućiti još bolje i brže funkcioniranje upravnih odjela grada Umaga.

Na taj način grad Umag je poduzeo još jedan hvale vrijedan korak kako bi svojom učinkovitošću doprineo većem zadovoljstvu svojih građana.

Ovim putem pozivamo sve zaintereasirane da nam se slobodno jave i pridruže na sličnim druženjima.

Kako je uspješno provođenje ovog projekta izazvalo veliki interes među gradovima i županijama, održana je radionica s postojećim korisnika SPI sustava u prostorijama LIBUSOFT CICOM-a na temu koncepta i metodologije uvođenja e-INTERNE RIZNICE u jedinice lokalne područne i (regionalne) samouprave.

Ideja o razradi koncepta Interne riznice proizašla je iz potrebe za uspostavom dodatnog kontrolnog mehanizma interne i eksterne potrošnje, povezanog sa sustavom javne nabave.
Na tu temu korisnici su sudjelovali u raspravi oko modela e-INTERNE RIZNICE, te iznosili svoja iskustva u radu s LC SPI programima. Radionici su prisustvovali korisnici iz gradova Osijeka, Kutine, Virovitice, Samobora i Dugog Sela.

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezana za uvođenje e-INTERNE RIZNICE slobodno se javite, sa zadovoljstvom ćemo vam pomoći.

 

Novost u ponudi uređaja za bar code inventuru – 01|spiU stalnom nastojanju da omogućimo što efikasniji i ugodniji rad s našim aplikacijama, razvili smo riješenje za BAR CODE INVENTURU na ručnim računalima tvrtke HTC. Za razliku od dosadašnjih riješenja na dediciranim uređajima koji su služili isključivo i jedino za inventuru, te se koristili svega nekoliko puta godišnje, uređaji tvrtke HTC su višenamjenski i sadrže mnoštvo funkcija potrebnih za svakodnevno moderno poslovanje.
 
U sklopu Integralnog Proračunskog Računovodstva i programa Evidencija Dugotrajne Imovine, pripremili smo novi modul koji korisnicima omogućava automatizaciju praćenja Osnovnih Sredstava putem ručnog računala, BAR CODE čitača i naljepnica.
 
Na taj način je osigurano: 

  • brže i pouzdanije provođenje inventure
  • smanjenje papirologije u provođenju inventure i arhiviranju
  • poboljšan i ubrzan pristup informacijama
  • smanjenje administrativnih napora za ručno uvođenje podataka
  • poboljšanje preciznosti uslijed smanjenja ručne obrade
  • iznimna ušteda 

Očitavanje kodova obavlja se ručnim terminalima Datalogic Gryphon BT100 opremljenim laserskim čitačem crtičnog koda (BAR CODE) , te se nakon inventure prenose u digitalnu bazu podataka gdje se integriraju s ostatkom SPI sustava i na taj način omogućavaju brži, lakši i efikasniji rad.

Korištenjem HTC uređaja koji objedinjavaju funkcije mobilnog telefona, ručnog računala, fotoaparata i mnogih drugih postiže se visoka učinkovitost u radu i svakodnevno korištenje uređaja. Objedinjuje se funkcija ureda u pokretu povezanog preko GSM/GPRS/EDGE/UMTS 3G mreže, Bluetooth ili USB veze na računalo ili opremu i rad s MS Office aplikacijama u elegantnom pakiranju.

Po pitanju ergonomije TyTN je jedno od najpromišljenije dizajniranih ručnih računala. Apsolutno sve što vam može zatrebati za glasovnu i podatkovnu komunikaciju u svijetu. Baterija je rekordno izdržljiva – više od deset sati rada. Da bi brzo i efikasno obavljali poslove vezane uz inventuru dovoljno je koristiti HTC-ove uređaje u kombinaciji s BAR CODE čitačem koji je ergonomski prilagođen za jednostavnu i laku upotrebu.
 

Novost u ponudi uređaja za bar code inventuru – 02|spi Novost u ponudi uređaja za bar code inventuru – 03|spi Novost u ponudi uređaja za bar code inventuru – 04|spi
HTC TyTN Datalogic Gryphon BT100 HTC S620 

 

e-Lokalna riznica sadrži programske module za sustav Lokalne riznice JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika koji omogućavaju automatizaciju prosljeđivanja podataka putem Interneta i integraciju proračunskih procesa. SPI e-Lokalna Riznica je nadogradnja postojećeg SPI INTEGRALNOG PRORAČUNSKOG RAČUNOVODSTVA, jer veliki broj korisnika već koristi postojeće cjelovito rješenje integriranog poslovnog sustava, koji je stabilan, zadovoljni su njime i ne žele ga mijenjati.

S obzirom da su proračunski korisnici često dislociraniu odnosu na svoje JLP(R)S, razvijena je mogućnost pristupa aplikaciji putem Interneta.

LIBUSOFT CICOM d.o.o. je implementirao niz sigurnosnih mjera pri razvoju, puštanju u rad i redovitom radu e-Lokalne Riznice. To uključuje razne mjere zaštite, od provjere identiteta korisnika, enkripcije podataka do sustava vatrozida (firewall-a).

Sigurnost u sustavu e-lokalne riznice – 01|spi

a autorizaciju i provjeru identiteta korisnika e-Lokalne Riznice koristi se one time password generator (ActivCard token). Token je identifikacijski uređaj za proizvodnju jednokratnih zaporki. Njegov serijski broj služi kao korisničko ime, a od neovlaštene uporabe zaštićen je PIN-om – osobnim identifikacijskim brojem. Sigurnost podataka na putu između računala klijenta i poslužitelja internetskog bankarstva osigurana je uporabom enkripcije.

Sigurnost u sustavu e-lokalne riznice – 02|spi

LIBUSOFT CICOM d.o.o. koristi najnapredniju komercijalno dostupnu tehnologiju enkripcije (128-bitni Secure Socket Layer – SSL) kako bi se omogućila sigurna razmjena informacija preko Interneta između korisnika proračuna i JP(R)LS-a. SSL je na World Wide Web-u opće prihvaćena tehnologija za enkripciju i autentikaciju komunikacije između klijenata i poslužitelja.

Sigurnost u sustavu e-lokalne riznice – 03|spi
Poslužitelj i ostatak informacijskoga sustava e-Lokalne Riznice zaštićeni su od neovlaštenoga pristupa s Interneta pomoću suvremenoga sustava vatrozida (Firewall). Vatrozid (virtualni elektronički zid koji sprečava neovlašten pristup prema poslužiteljima e-Lokalne Riznice), zajedno sa 128-bitnom SSL tehnologijom enkripcije, pruža najbolju komercijalno dostupnu zaštitu kako bi Vaši osjetljivi podaci bili zaštićeni za vrijeme komunikacije putem Interneta.
 
Sigurnost u sustavu e-lokalne riznice – 04|spi
 

Poslužitelj i ostatak informacijskoga sustava e-Lokalne Riznice zaštićeni su od neovlaštenoga pristupa s Interneta pomoću suvremenoga sustava vatrozida (Firewall). Vatrozid (virtualni elektronički zid koji sprečava neovlašten pristup prema poslužiteljima e-Lokalne Riznice), zajedno sa 128-bitnom SSL tehnologijom enkripcije, pruža najbolju komercijalno dostupnu zaštitu kako bi Vaši osjetljivi podaci bili zaštićeni za vrijeme komunikacije putem Interneta.
 

Gradovi i županije iskazuju veliki interes za e-Internu Riznicu i prednosti koje donosi njeno uvođenje. Najbolje o prednostima e-Interne Riznice govore i sve učestaliji zahtjevi za implementacijom postojećih korisnika e-Lokalne Riznice. e-Interna Veliki interes za e-internu riznicu – 01|spiRiznica funkcionira na sličnom principu kao i e-Lokalna Riznica.

Kako je uspješno provođenje ovog projekta izazvalo veliki interes među gradovima i županijama, donosimo kraći pregled e-Interne Riznice.
Ideja o razradi koncepta Interne riznice proizašla je iz potrebe za uspostavom dodatnog kontrolnog mehanizma interne i eksterne potrošnje, povezanog sa sustavom javne nabave.

Svaka ustrojstvena jedinica Grada (Upravni odjeli i službe) je na neki način proračunski korisnik koji traži sredstva od svog središnjeg proračuna, odnosno Upravnog odjela za proračun i financije, tako da se u procesu kontrole nabave Upravni odjeli i Službe Grada moraju tretirati na isti način kao i proračunski korisnici koji će biti uključeni u Lokalnu i Gradsku riznicu
 
Veliki interes za e-internu riznicu – 02|spi
 
Glavni naglasak ovog koncepta je na osiguranju kontrole samih začetaka trošenja proračunskog novca, prije nego što je posao sklopljen, odnosno prije nego što je trošak nastao naručivanjem/kupnjom robe ili ugovaranjem usluga.

Da bi se to moglo postići, moraju se dobro razraditi procesi naručivanja roba ili usluga, odnosno odobravanja narudžbi bilo koje vrste, a koje mogu posljedično prouzročiti nastajanje troška po pojedinim stavkama Proračuna.

Postojeći korisnici e-Lokalne Riznice:

  • GRAD DUGO SELO
  • GRAD KUTINA
  • GRAD MALI LOŠINJ (uvodi se)
  • GRAD OSIJEK
  • GRAD POREČ
  • GRAD POŽEGA
  • GRAD SAMOBOR
  • GRAD SLATINA
  • GRAD ŽUPANJA
  • KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKA ŽUPANIJA
  • KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA
  • VARAŽDINSKA ŽUPANIJA 

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja, slobodno nam se obratite, sa zadovoljstvom ćemo vam pomoći.

10.01.2007. Grad Osijek uveo E-lokalnu riznicu|spi

Riječ je o suvremenom tehnološkom rješenju koje će olakšati poslovanje i Gradu i korisnicima gradskog proračuna. Oni će sada moći komunicirati s Gradom e-mailom te će se izbaciti višestruko potpisivanje istih dokumenata – rekao je Davor Lamza, član Poglavarstva zadužen za financije.
Prenose Večernji list, Poslovni Portal – Grad Osijek

Nakon uvođenja Integralnog računovodstvenog sustava i elektroničkog potpisa, Grad Osijek uveo je u studenom prošle godine i cash-pooling za trgovačka društva kojima je vlasnik i suvlasnik. Od siječnja ove godine Poglavarstvo uvodi E-lokalnu riznicu za proračunske korisnike.

    Možete se prijaviti još 2 puta.