Uredsko poslovanje je novi podsustav unutar SPI paketa, a radi se o skupu aplikacija i modula koji prate Uredbu o uredskom poslovanju (omogućavaju upravljanje dokumentima u skladu sa zakonskim odredbama), ali također i pružaju brojne druge mogućnosti.
Sustav se sastoji od osnovnog modula Uredsko poslovanje i brojnih drugih modula koji ga povezuju s ostalim dijelovima SPI sustava, ali i s vanjskim elementima. Osnovne informacije o funkcionalnostima Uredskog poslovanja te njegovih dodatnih modula (postojećih i onih koje ćemo još razviti) možete vidjeti u niže prikazanoj grafici.
Korištenje cjelokupnog sustava Uredskog poslovanja značajno ubrzava i pojednostavljuje upravljanje ulaznim i izlaznim dokumentima, a također pruža i iznimno zanimljive napredne mogućnosti – komunikacija s građanstvom putem Interneta, digitalizacija dokumenata i njihova brza dostupnost putem pretraživanja, analize broja i statusa riješenosti predmeta u postupku, neograničene mogućnosti kreiranja novih vrsta dokumenata ili izmjene postojećih, itd.
Važno je naglasiti i to da korištenje sustava Uredskog poslovanja znači i značajno smanjenje potrebe za baratanjem fizičkim (papirnatim) dokumentima budući se sve pretvara u digitalni format, a to pak znači velika ubrzanja u radu, povećanje efikasnosti i uštede. Za više informacija o sustavu Uredskog poslovanja, kontaktirajte LC odjel prodaje.