LC metodologija naplate potraživanjaPrimjenom LC metodologije učinkovite naplate potraživanja (SKIPER) u Općini Krnjak postignuti su osjetni rezultati o čemu piše i Večernji listi na svom web portalu.
 
Sama akcija započeta je prije oko dva mjeseca u suradnji s našim stalnim odvjetničkim uredom, te uz intenzivan rad i analizu podataka dužnika po raznim osnovama dugovanja (komunalna naknada, potrošnja vode, odvoz smeća).
 
Uspješnost provođenja akcije odraz je sistematskog pristupa u sagledavanju i pripremi svih aspekata provođenja akcije učinkovite naplate potraživanja po LC metodologiji pod skraćenim nazivom SKIPER, koja se kontinuirano dorađuje i primjenjuje već preko pet godina. Osnova u pristupu provođenja akcije jest dosljedno provođenje svih deset koraka:
 
  1. Pokrenuti akciju (i dati joj neko prepoznatljivo ime)
  2. Definirati sadašnje stanje potraživanja (koji je % nenaplaćenih potraživanja?)
  3. Definirati ciljane rezultate akcije (koji % naplate želimo-možemo postići?)
  4. Pridobiti podršku čelnika/Uprave (grado/načelnik, direktor td… moraju biti u timu)
  5. Analizirati sadašnji sustav utvrđivanja, obračuna i naplate (ili grešaka?)
  6. Analizirati, prepoznati i ukloniti zapreke u kući (možda grado/načelnik uredno ne plaća komunalnu naknadu?)
  7. Organizirati prisilnu naplatu (tko i kako će provesti prisilnu naplatu – u kući ili vanjske usluge?)
  8. Izraditi plan prihoda i troškova akcije (s jasnim aktivnostima i brojkama)
  9. Uspostaviti dobre odnose s javnošću (najaviti, pozvati na suradnju bez pogrešaka)
  10. Pripremiti i pratiti akcijski plan (operativni program – svaki dan na tom planu nešto treba konkretno napraviti – zvati dužnike i još puno toga)
 
SKIPER metodologiju primjenjuju naši korisnici u pojedinim segmentima već godinama, a njezina cjelovita primjena koja se oslanja na suradnju s odvjetničkim uredima, daje potrebne učinke. Prepoznatljivost metodologije i našeg pristupa povod su da sve više korisnika, a posebno općina koje nemaju svoju pravnu službu, traže suradnju s LC-om kako bi poboljšali naplatu svojih potraživanja.
 
Uvažavajući važnost ove teme, metodologiju učinkovite naplate uvrstili smo u Program rada i ovogodišnje LC KONFERENCIJE – PANORAMA 2010, gdje će se kroz posebnu radionicu 30. rujna 2010. godine obraditi SKIPER metodologija.
 
Više informacija za zainteresirane korisnike može se dobiti u našem Odjelu prodaje (01/65 99 509), a osnovne informacije o metodologiji možete pronaći u Powerpoint prezentaciji koja se nalazi na OVOJ STRANICI.