Uredsko poslovanje
SPI Uredsko poslovanje je skup aplikacija i modula koji prate Uredbu o uredskom poslovanju, omogućavaju upravljanje dokumentima u skladu sa zakonskim odredbama, kontrolu nad kolanjem dokumenata te značajno unapjeđuju komunikaciju i brzinu rješavanja predmeta.
U skladu s novom Uredbom Uredsko poslovanje nudi i nove napredne funkcionalnosti:
- mogućnost dodavanja elektroničkog pečata, potpisa i zapisa na akt
- dodjela JOP-a u obliku naljepnice s linearnim ili 2D kodom
- dodjela jedinstvenog identifikatora interoperabilnosti pismena
- komunikacija sustava elektroničkih uredskih poslovanja (SEUP)
- zaprimanje elektoničkih pošiljki dostavljenih e-poštom
- prikaz pošiljki na popisu s evidencijom komunikacijskog kanala
- otprema pošte
- ZUP IT
- zaprimanje podataka o izlučivanju gradiva
- optičko prepoznavanje teksta skeniranih dokumenata
- integracija funkcionalnosti Uredskog poslovanja u ostale SPI aplikacije
Zahvaljujući našem programskom rješenju uspostavljate:
- kontrolu i učinkovitost – uvijek dostupan i ažuriran uvid u digitalne predmete
- otvoreno i transparentno komuniciranje s građanima i automatizirane online servise za zaprimanje zahtjeva i digitalnih obrazaca izravno u pisarnicu
- optimizaciju troškova – ured s manje papira, manji anganžman službenika, ubrzanje protoka digitalnih dokumenata i internih radnih procesa