Uredsko poslovanje

SPI Uredsko poslovanje je skup aplikacija i modula koji prate Uredbu o uredskom poslovanju, omogućavaju upravljanje dokumentima u skladu sa zakonskim odredbama, kontrolu nad kolanjem dokumenata te značajno unapjeđuju komunikaciju i brzinu rješavanja predmeta.

U skladu s novom Uredbom Uredsko poslovanje nudi i nove napredne funkcionalnosti: 

  • mogućnost dodavanja elektroničkog pečata, potpisa i zapisa na akt
  • dodjela JOP-a u obliku naljepnice s linearnim ili 2D kodom
  • dodjela jedinstvenog identifikatora interoperabilnosti pismena
  • komunikacija sustava elektroničkih uredskih poslovanja (SEUP)
  • zaprimanje elektoničkih pošiljki dostavljenih e-poštom
  • prikaz pošiljki na popisu s evidencijom komunikacijskog kanala 
  • otprema pošte 
  • ZUP IT
  • zaprimanje podataka o izlučivanju gradiva
  • optičko prepoznavanje teksta skeniranih dokumenata
  • integracija funkcionalnosti Uredskog poslovanja u ostale SPI aplikacije

Zahvaljujući našem programskom rješenju uspostavljate:  

  • kontrolu i učinkovitost – uvijek dostupan i ažuriran uvid u digitalne predmete
  • otvoreno i transparentno komuniciranje s građanima i automatizirane online servise za zaprimanje zahtjeva i digitalnih obrazaca izravno u pisarnicu
  • optimizaciju troškova – ured s manje papira, manji anganžman službenika, ubrzanje protoka digitalnih dokumenata i internih radnih procesa
SPI Uredsko poslovanje – po mjeri budućnosti