Imovina je jedna od najznačajnijih dodatnih vrijednosti jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i proračunskih korisnika. Sve više se od strane nadležnih institucija provode inicijative aktiviranja imovine i stvaranja dodatnih vrijednosti temeljem toga. Temelj za aktiviranje je pravovaljana računovodstvena i sadržajna informacija o osnovnim sredstvima kojima raspolaže jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave.
Stoga vam donosimo konzultanstko savjetovanje pod nazivom “Evidencija dugotrajne imovine, inventura i usklađenje” što će biti korak u pripremi godišnjih financijskih izvještaja i potvrdnih odgovora u Izjavi o fiskalnoj odgovornosti za JLP(R)S i proračunske korisnike JLP(R)S.
Vrijeme održavanja: 6. prosinca 2022., u trajanju od 09:30-15:00 sati
Mjesto održavanja: ZOOM
Predavačica: Ines Vidaković
Sadržaj:
- Dugotrajna imovina i sitni inventar
- Razvrstavanje nefinancijske imovine prema vrsti
- Uređenje sitnog inventara i imovine male vrijednosti – obveza Odluke Čelnika prema Pravilniku o proračunskom računovodstvu i računskom planu
- Izjava o fiskalnoj odgovornosti-Upravljanje imovinom u proračunu
- Godišnji popis imovine: svrha, obveznici, rokovi, priprema, odluke Čelnika i najčešće nepravilnosti kod popisa i rashodovanja
- Usklađenje evidencije dugotrajne nefinancijske imovine i glavne knjige
- Korištenje podskupine 915 – promjene u vrijednosti i obujmu imovine
- Međusobni prijenosi nefinancijske imovine između proračuna
- P-VRIO obrazac – izrada bilješki i problematika konsolidacije
NAPOMENA:
Prijave su s 29. studenim zatvorene! Otvorene su prijave za novi termin i možete se prijaviti za 14. prosinca 2022. Detalje pronađite OVDJE.
Cijena za sudjelovanje na konzultantskom savjetovanju – online iznosi po sudioniku 1000,00 kn + PDV
Za korisnike LC SPI rješenja cijena po sudioniku iznosi 500,00 kn + PDV
Plaćanje se obavlja po ispostavljenom računu nakon održanog događanja.
Premium korisnici prema Općim uvjetima poslovanja, usluga 25., imaju pravo na konzultantsko savjetovanje – seminar za jedan „polaznik/dan“ mjesečno na svakih 10.000 kn iznosa za mjesečno održavanje.
Ako je potrebno na računu navesti broj narudžbenice, molimo da nam isti dostavite najkasnije na dan održavanja edukacije na e-mail fakturiranje@spi.hr.
S obzirom na to da je broj sudionika ograničen, u slučaju prijave za sudjelovanje, a ne pojavljivanja i neotkazivanja bez obavijesti:
– u minimalnom roku od 48 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u iznosu 50% od navedene vrijednosti edukacije
– u minimalnom roku od 24 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u punom iznosu.
LC zadržava pravo limitiranja broja sudionika, prednost ostvaruju korisnici i partneri LC-a.
Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na telefon 01/6599-555 ili e-mail info@spi.hr.
U cijenu konzultantskog savjetovanja uključeni su radni materijali.
LC zadržava pravo limitiranja broja sudionika, prednost ostvaruju korisnici i partneri LC-a.
Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na telefon 01/6599-555 ili e-mail info@spi.hr.