Posljednja radionica koju smo za korisnike SPI Uredskog poslovanja organizirali u siječnju 2023. odnosi se na sam rad s predmetima, od otvaranja novih predmeta, pretrage preko dodjeljivanja predmeta, povezanosti, razdvajanja do prijenosa iz neupravnog u upravni postupak. I ova radionica će trajati dva sata i bit će besplatna te će njeni sudionici imati mogućnost postavljanja pitanja.
Datum održavanja: 23.1.2023.
Vrijeme održavanja: od 10:00 do 12:00 sati
Mjesto održavanja: putem platforme ZOOM
Predavač: Amra Sinanović
Sadržaj radionice:
- Pretraga
- Novi predmet/dokument/datoteka
- Evidencije uvida u predmet, dokument i datoteku
– detalji uvida i promjena - Mogućnost dodjele predmeta ustrojstvenoj jedinici
– kako se predmet dodjeljuje
– podešavanje prava
– pretraga
– zašto tipka obavezno preuzimanje dokumenata možda više nije nužna radi opcije Odgovor - Opcija „Odgovor“ –
– sve funkcije opcije i zašto su one važne (naziv, preuzimanje, veza na dokument…)
– tijek procesa - Mogućnost kolanja i ovjere
– migracija
– predaja na znanje/surješavanje
– proces - Povezivanje predmeta
- Razdvajanje predmeta
- Prijenos iz neupravnog u upravni postupak
NAPOMENA:
Radionica je namijenjena svim korisnicima SPI Uredskog poslovanja i besplatna je.
Prijave su zatvorene s 19. siječnjem 2023. godine