Posljednja radionica koju smo za korisnike SPI Uredskog poslovanja organizirali u siječnju 2023. odnosi se na sam rad s predmetima, od otvaranja novih predmeta, pretrage preko dodjeljivanja predmeta, povezanosti, razdvajanja do prijenosa iz neupravnog u upravni postupak. I ova radionica će trajati dva sata i bit će besplatna te će njeni sudionici imati mogućnost postavljanja pitanja.

Datum održavanja:  23.1.2023.
Vrijeme održavanja: od 10:00 do 12:00 sati
Mjesto održavanja: putem platforme ZOOM
Predavač: Amra Sinanović

Sadržaj radionice: 

  1. Pretraga
  2.  Novi predmet/dokument/datoteka
  3.  Evidencije uvida u predmet, dokument i datoteku
    – detalji uvida i promjena
  4. Mogućnost dodjele predmeta ustrojstvenoj jedinici
    – kako se predmet dodjeljuje
    – podešavanje prava
    – pretraga
    – zašto tipka obavezno preuzimanje dokumenata možda više nije nužna radi opcije Odgovor
  5. Opcija „Odgovor“ –
    – sve funkcije opcije i zašto su one važne (naziv, preuzimanje, veza na dokument…)
    – tijek procesa
  6. Mogućnost kolanja i ovjere
    – migracija
    – predaja na znanje/surješavanje
    – proces
  7. Povezivanje predmeta
  8. Razdvajanje predmeta
  9. Prijenos iz neupravnog u upravni postupak

NAPOMENA: 

Radionica je namijenjena svim korisnicima SPI Uredskog poslovanja i besplatna je.

Prijave su zatvorene s 19. siječnjem 2023. godine