Ulaganje u znanje i razmjena iskustva dragocjeni su za svako kvalitetno poslovanje. A upravo te dragocjenosti nudimo vam na našoj prvoj ovogodišnjoj Akademiji za čelnike i pročelnike. Akademija pod nazivom “Ograničenja, obveze i izazovi u upravljanju lokalnim jedinicama” ovaj put će se održati u prelijepom Zadru, u hotelu Kolovare, gdje ćemo tijekom dvodnevnog druženja 24. i 25. svibnja polaznicima ponuditi odgovore na brojna goruća pitanja.

Gostujući i naši renomirani stručnjaci i ovaj put će govoriti o svim novitetima koji proizlaze iz novih zakonskih propisa te o načinu njihove primjene u praksi. Savjetovat će vas vezano uz brojne izazove s kojima se susrećete tijekom poslovanja u lokalnoj upravi, a bit će otvoreni i za sva dodatna pitanja.

Ključne teme

U skladu s tim neizbježne teme će svakako biti novi Zakon o radu, Naputak o transparentnosti i primjena nove Uredbe o uredskom poslovanju. Među brojnim pitanjima odgovorit ćemo i na pitanja: utječu li izmjene i dopune Zakona o radu na službenike u lokalnim jedinicama, kako povisiti plaće najboljim stručnjacima, kakva je uloga čelnika u digitalnom uredskom poslovanju što je potrebno da JLS postane Smart City ili na koje rizike trebate računati prilikom pripreme i provedbe projekata sufinanciranih sredstvima EU?

Očekuju vas i druga zanimljiva predavanja koja će vam pomoći pri rješavanju različitih izazova. Stoga vas pozivamo da 24. i 25. svibnja 2023. u kalendaru zabilježite kao dane predviđene za edukaciju i druženje. Uz nas ćete lakše premostiti izazove i pronaći nove resurse za unaprjeđenje kvalitete poslovanja. Budite na pravom izvoru informacija – u zadarskom hotelu Kolovare, od 24. svibnja u 10 sati i 30 minuta.

Prijavite se na niže navedenoj prijavnici do 22. svibnja 2023. godine. Očekujemo vas s veseljem! 

Teme koje ćemo obraditi

Koliko transparentnosti je dovoljno transparentno – seciranje novog Naputka

  • Koje nam novitete u operativnim procesima i obveznicima transparentnosti donosi novi Naputak?
  • Skrivene opasnosti i kako ih spriječiti
  • Ima li kaznenih odredbi? 

Izmjena Zakona o socijalnoj skrbi nosi i „tempiranu bombu“ – obvezu rada za opće dobro

  • Pregled novosti novog Zakona
  • Izmjene unutar proračuna
  • Obveza primatelja naknade na obvezu rada za opće dobro

Razmislite nekoliko puta prije prijave na Mjeru 7.4.1. (ili drugo sufinanciranje)

  • Koja pitanja si treba postaviti prije odluke o prijavi projekta?
  • Razmišljate li o održivosti projekta nakon prestanka financiranja?
  • Kako projekt pretvoriti u izbornu prednost a ne „proračunski uteg“

Kako povisiti plaće najboljim službenicima

  • Tržišni uvjeti se mijenjaju, a plaće u lokalnoj samoupravi ne prate tržište
  • Gdje leži problem i kako mu se suprotstaviti?
  • Koraci koje je potrebno zadovoljiti za povećanje plaće

Procesni pristup veličini promjene u javnoj komunikaciji

  • Imate li dojam o veličini promjene u javnopravnoj komunikaciji?
  • Kako se obratiti stranci digitalno i koje su opasnosti nefunkcionalnog uredskog poslovanja
  • Kako „presjeći“ stari način rada

Uloga pro/čelika u digitalnom uredskom poslovanju

  • Čiji je posao pisarnica?
  • Kako educirati i motivirati službenike na novi proces rada?
  • Zakonski izvještaji kao nusprodukt rada u digitalnom uredskom poslovanju

Što iza sebe nosi svaka odluka čelnika?

  • Kako provesti odluku u djelo uz fiskalnu odgovornost?
  • Sinergija grado/načelnika i pročelnika je neophodna za dobre rezultate
  • Kako se ophoditi s nalazima i preporukama revizije?

Par savjeta za prijave budućih EU projekata uz što manje financijskih korekcija

  • Pregled dostupnih izvora financiranja
  • Koje su ključne teme budućih natječaja
  • Besplatnog novca nema, svaki EU projekt nosi svoj rizik

Strategija upravljanja imovinom – želja ili obveza

  • Definicija upravljanja imovinom
  • Nalozi i preporuke Državnog ureda za reviziju
  • Zakonska obveza: da ili ne

Utječu li izmjene i dopune Zakona o radu na službenike u lokalnim jedinicama?

  • Pregled glavnih izmjena u operativnom poslovanju
  • Novosti s radom na izdvojenom mjestu rada i radom na daljinu
  • Kako se percipira dodatan rad?

Digitalna komunikacija s građanima – kako biti u skladu s vremenom?

  • Je li pogled građana na lokalnu samoupravu opravdan?
  • Digitalizacija lokalne samouprave je daleko od početaka
  • Kako prezentirati dobre prakse i projekte Općine, Grada i Županije 

Kako promovirati uspješne projekte kroz PR gradova

  • Koraci pri odabiru medija i komunikacijske strategije
  • Gdje se najčešće griješi u prezentaciji rada prema javnosti?
  • Treba li politika imati ulogu u promociji grada?

Digitalne sjednice kao novi iskorak u digitalizaciji lokalne samouprave

  • Od ideje do realizacije – od pripreme do vođenja potpuno digitalne sjednice
  • Kako iskoristiti puni potencijal digitalizacije i voditi efektivnu eSjednicu?
  • Primjer iz prakse: Grad Jastrebarsko

Znate li koji potencijal leži u vašim (geo)podatcima?

  • Imate li predodžbu koje sve podatke posjedujete u vašim evidencijama?
  • Zašto GIS često zovu „tužibaba“?
  • Prilike za povećanje prihoda su razne, mi vam donosimo par primjera iz prakse

Kako dobiti NIAS autentifikaciju i ostvariti puni potencijal e-Usluga

  • Koji je postupak i kako što brže do NIAS autentifikacije?
  • Digitalni obrasci za građane i koje podatke smijemo tražiti od građana?
  • Koje državne registre možemo koristiti i kako njima pristupamo?

POSEBNA POGODNOST SMJEŠTAJA:

U želji da se na dvodnevnoj Akademiji osjećate sigurno, ugodno i opušteno, za Vas smo pripremili posebnu pogodnost za rezervaciju smještaja u hotelu Kolovare****, koji se nalazi uz samu šetnicu tik do mora. Poseban popust na noćenje s doručkom ostvarujete unosom koda: LCEV2023 na WEB stranicama hotela na sljedećem linku https://hotel-kolovare.com/hr/ ( kod se unosi nakon klika na link ‘Rezerviraj sad’ u gornjem desnom uglu)  ili jednostavnom rezervacijom direktnim upitom na mail: info@hotel-kolovare.com, s naznakom sudjelovanja na 4. Akademiji za čelnike i pročelnike.


NAPOMENA:

Cijena za sudjelovanje na akademiji iznosi 320 eura + PDV po sudioniku.
Za korisnike LC SPI rješenja cijena po sudioniku iznosi 240 eura + PDV

Kotizacija uključuje sudjelovanje na dvodnevnim stručnim predavanjima Akademije, konferencijski materijal, kavu dobrodošlice, kavu ili čaj za vrijeme pauze, ručak za dva dana i zajedničku večeru.

Plaćanje se vrši po ispostavljenom računu nakon održanog događanja.
Ako je potrebno na računu navesti broj narudžbenice, molimo da nam isti dostavite najkasnije na dan održavanja edukacije na e-mail fakturiranje@spi.hr.
S obzirom na to da je broj sudionika ograničen, u slučaju prijave za sudjelovanje, a ne pojavljivanja i neotkazivanja bez obavijesti:
– u minimalnom roku od 48 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u iznosu 50% od navedene vrijednosti edukacije
– u minimalnom roku od 24 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u punom iznosu.

LC zadržava pravo limitiranja broja sudionika, prednost ostvaruju korisnici i partneri LC-a.
Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na telefon 01/6599-555 ili e-mail info@spi.hr.

PRIJAVNICA ZA AKADEMIJU: