Sa svakom novom zakonskom promjenom pomislimo to je to, u kompleksnom području upravljanja imovinom nema više novih izazova, obveza i zadataka za jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave! Međutim, naš zakonodavac barem jednom godišnje pripremi pokoje iznenađenje i postavi pred naše lokalne jedinice nove izazove.
Tako su od siječnja 2024. gradski i općinski službenici ponovno dobili nove zadatke: uspostavljanje registra ugovora o upravljanju zgradama, imenovanje prisilnog upravitelja zgrade te nove obveze vezane uz rad komunalnih redara. Od 1. siječnja 2025. gradovi i općine morat će uvesti porez na nekretnine, dok će se pojedine lokalne jedinice odlučiti i na promjenu visine boda o komunalnoj naknadi.
Sve su to teme koje ćemo obuhvatiti našim seminarom, a uz koje ćemo obraditi i pitanja vezana uz ustroj evidencije komunalne infrastrukture te izrade strategija godišnjih planova upravljanja imovinom.
Vrijeme: 21. studenog 2024., od 9:30 do 14:30 sati
Mjesto edukacije: hotel Antunović, Zagreb
Predavači: Vilma Plavčić i Vedran Vukobrat
Sadržaj:
- nove obveze za jedinice lokalnih samouprava u upravljanju i održavanju zgrada
- kako županije, gradovi sjedišta županija i veliku gradovi upravljaju državnom imovinom?
- porez na nekretnine – što, tko i kad?
- izmjena odluke o visini boda komunalne naknade – da ili ne?
- evidencija komunalne infrastrukture – što kaže DUR?
- u kakvom su odnosu Zakon o Središnjem registru državne imovine i Zakon o državnoj informacijskoj infrastrukturi?
- nedoumice u vezi izrade strategije i godišnjeg plana upravljanja imovinom
NAPOMENA:
Cijena za sudjelovanje po sudioniku iznosi 330,00 € + PDV
Za korisnike LC SPI rješenja cijena po sudioniku iznosi 170,00 € + PDV
Kotizacija po osobi uključuje: stručna predavanja, prezentacije, radni materijal, osvježenje i ručak, a prijavnicu je potrebno ispuniti najkasnije do 18. studenog 2024. godine.
Kotizaciju za sudjelovanje molimo uplatite zaključno s 18. studenim 2024. godine na račun tvrtke LIBUSOFT CICOM d.o.o. IBAN HR4123600001101337826, pod model plaćanja navesti 00 235393-OIB korisnika, a potvrdu o uplati molimo pošaljite na fax broj 01/6599-513 ili na e-mail info@spi.hr.
Ako je potrebno na računu navesti broj narudžbenice, molimo da nam navedeni broj dostavite najkasnije na dan održavanja edukacije na e-mail: fakturiranje@spi.hr.
U slučaju otkazivanja prijave, molimo obavijestite nas putem e-maila info@spi.hr. Za otkazivanje prijava do 18. studenog vraćamo već uplaćenu kotizaciju. Za odjave nakon 18. studenog izvršit ćemo povrat 50% iznosa uplaćene kotizacije.
LC zadržava pravo limitiranja broja sudionika, prednost ostvaruju korisnici i partneri LC-a.
Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na telefon 01/6599-555 ili e-mail info@spi.hr
PRIJAVNICA: