Stupanjem na snagu Zakona o upravljanju i održavanju zgrada, našim lokalnim jedinicama su u nadležnost stavljene i nove obveze. Tako će gradovi i općine participirati u obnovi pročelja zgrada koja se nalaze unutar njihovih kulturno-povijesnih cjelina, imenovati i razrješavati dužnosti prinudnog upravitelja, sudjelovati u sufinanciranju ugradnje dizala i uređaja za olakšan pristup slabo pokretnih osoba, poduzimati nužne popravke u zgradama na svom području, ali i od upravitelja zgrada zaprimati i evidentirati nužne podatke o važećim ugovorima o upravljanju zgradama.
No, potencijalno će imati i dodatne izazove jer su komunalni redari u nadležnost dobili ne tako male ovlasti za obavljanja nadzora nad provedbom Zakona. Koliko će se zakomplicirati posao jedinica lokalne samouprave i komunalnih redara doznat ćete na seminaru koji smo pripremili za 25. veljače. Želite li nam se pridružiti, više detalja pronaći ćete u nastavku teksta.
Vrijeme edukacije: 25. veljače 2025. s početkom od 10 sati (registracija od 9 sati i 30 minuta)
Mjesto edukacije: hotel Antunović, Zagreb
Predavači: Vilma Plavčić i Mario Erceg (Libusoft Cicom)
Predavanja će se odvijati u dva bloka, od 10 do 11 sati i 30 minuta i od 12 do 14 sati. Između dva bloka polaznici seminara će imati polusatnu pauzu, a u 14 sati je predviđen ručak.
Sadržaj
- Koje su nove obveze gradova i općina prema Zakonu o upravljanju i održavanju zgrada?
- U kojoj su vezi registar zajednice suvlasnika, registar upravitelja i gradovi i općine?
- Sufinanciranje ugradnje dizala i obnove pročelja – što, kad, zašto?
- Obveze gradova i općina kao vlasnika posebnih dijelova nekretnine
- Imenovanje prinudnog upravitelja – čija je to obveza?
- Obveze suvlasnika i prekršajna odgovornost
- Nove obveze (ovlasti) komunalnih redara
NAPOMENA:
Cijena za sudjelovanje po sudioniku iznosi 330,00 € + PDV
Za korisnike LC SPI rješenja cijena po sudioniku iznosi 170,00 € + PDV
Kotizacija uključuje: stručna predavanja, prezentacije, radni materijal, osvježenje i ručak, a prijavnicu je potrebno ispuniti najkasnije do 21. veljače 2025. godine.
Kotizaciju za sudjelovanje molimo uplatite zaključno s 21. veljače 2025. godine na račun tvrtke LIBUSOFT CICOM d.o.o. IBAN HR4123600001101337826, pod model plaćanja navesti 00 235393-OIB korisnika, a potvrdu o uplati molimo pošaljite na fax broj 01/6599-513 ili na e-mail info@spi.hr.
Ako je potrebno na računu navesti broj narudžbenice, molimo da nam navedeni broj dostavite najkasnije na dan održavanja edukacije na e-mail: fakturiranje@spi.hr.
U slučaju otkazivanja prijave, molimo obavijestite nas putem e-maila info@spi.hr. Za otkazivanje prijava do 21. veljače vraćamo već uplaćenu kotizaciju. U slučaju da ne otkažete dolazak naplaćujemo 50 posto od ukupne cijene.
Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na telefon 01/6599-555 ili e-mail info@spi.hr
PRIJAVNICA: