Nakon uspjeha koji su polučile Akademije za čelnike i pročelnike održane u Zadru, Šibeniku i Zagrebu, odlučili smo vodeće ljude lokalnih sredina okupiti na još jednoj edukaciji i to ovaj put u zelenom gradu Osijeku. Akademija pod nazivom „Ograničenja, obveze i izazovi u upravljanju lokalnim jedinicama“ održat će 9. i 10. studenog u hotelu Osijek gdje ćemo ponovno imati priliku raspraviti sve aktualne teme i problematiku jedinica lokalne samouprave s ciljem poboljšanja kvalitete njihovog poslovanja.

Upravo stoga brojni stručnjaci različitih područja bit će na raspolaganju svim polaznicima, te će im uz pripremljena predavanja odgovarati i na sva pitanja te dati savjete uz pomoć kojih će bolje razumjeti određene zakonske propise, te lakše riješiti izazove koji se nađu pred njima.

Ključne teme

S obzirom na to, dakako neizbježne su teme vezane uz novu Uredbu o uredskom poslovanju te uvođenje nove valute u poslovanje. No, riječi će biti i o utjecaju novog Zakona o socijalnoj skrbi na financijske i administrativne kapacitete gradova i općina, o transparentnosti proračuna, javnoj nabavi, izazovima pri naplati potraživanja i otpisu dugova, ali i pitanjima vezanim primjerice uz evidentiranje i raspolaganje imovinom, te digitalizaciju kao ključnu stavku za učinkovitiju komunikaciju s građanima.

Akademija svoja vrata u hotelu Osijek otvara 9. studenog u 10 sati i 30 minuta, a svi oni koji nam se žele pridružiti u Osijeku mogu to učiniti prijavom na niže navedenu prijavnicu.

U nastavku također pogledajte detalje o predavanjima koje smo vam pripremili.

PROGRAM RADA:

  • Uvodni pozdrav i pregled najvažnijih događaja koje očekujemo u 2022.
  • Jesmo li svjesni da nova Uredbu o uredskom poslovanju donosi najveću promjenu u radu lokalnih jedinica od njihova osnutka?
    • nužnost promjene percepcije – novo uredsko poslovanje je puno više od pisarnice!
    • prikaz digitalizacije kroz praktične primjere u ključnim područjima rada jedinica lokalne samouprave
    • hoće li digitalno uredsko poslovanje u potpunosti istisnuti papir iz gradova i općina
  • Novi zakon o socijalnoj skrbi – je li riječ o novom udaru na financijske i administrativne kapacitete naših gradova i općina?
    • predstavljanje novih obveza u području socijalne skrbi
    • donosi li novi Zakon o socijalnoj skrbi dodatno administrativno i financijsko opterećenje za gradove i općine?
    • posebno o (znatno) proširenoj prekršajnoj odgovornosti i za lokalne jedinice i za čelnike u istima
  • Novi Zakon o proračunu – jesmo li i dalje transparentni?
    • ključne novine u području proračunskog računovodstva
    • nove obveze u smislu uspostave riznice
    • novi Zakon donosi novu dimenziju u smislu prekršajne odgovornosti u odnosu na načelnike i gradonačelnike
  • Skriveni biseri Zakona o  proračunu – od upravljanja imovinom do prisilne naplate prihoda
    • u očekivanju donošenja brojnih podzakonskih akata
    • nove i stare obveze u odnosu na pristup informacijama i objavu podataka
    • utjecaj novog Zakona na područje otpisa prihoda
  • Drugačiji pogled na javnu nabavu – na što nas sve obvezuju smjernice kod provedbe postupka jednostavne nabave?
    • jednostavna nabava i opći akti – gdje griješimo?
    • postoji li pritisak EU regulative na postavljanje još nižih pragova jednostavne nabave?
    • promjena cijena i izmjene i dopune ugovora o javnoj nabavi
  • Koji su to vječni izazovi u području naplate i otpisa gradskih i općinskih prihoda
    • odabir pristupa- stihijski i reaktivno ili taktički i planski?
    • smijemo li uopće pokušati naplatiti zastarjele tražbine?
    • jesu li otpis i naplata dva odvojena područja rada ili ih je potrebno promatrati kroz istu prizmu – posebno u otpisu kroz upravni postupak
  • Zašto je i dalje teško odgovoriti na pitanja kojom imovinom raspolažu gradovi i općine, je li moguće povezati evidencije o imovini i čiji je zapravo posao upravljanje imovinom?
    • kratki pregled i osvrt na naloge i preporuke DUR-a i pregled službenih evidencija koje lokalne jedinice moraju ustrojiti i voditi
    • čiji je posao upravljanje imovinom – različite perspektive
    • izazov povezivanja službenih imovinskih evidencija putem identifikacijskih brojeva
  • Kako izabrati najbolju ponudu i riješiti nedoumice kod donošenja odluke naručitelja u postupcima javne nabave?
    • redoslijed pregleda i ocjene ponuda
    • naknadno podmirenje dugovanja i pretplate po drugom računu
    • odluke naručitelja, njihove izmjene, ispravci i poništenja
  • Kako ostvariti fiskalnu održivost u sustavu proračuna? 
    • pregled zakonskih odredbi izvršenja proračuna po izvorima financiranja
    • smjernice za smanjivanje manjka i postizanje održive likvidnosti proračuna
  • Kako digitalizacija može doprinijeti efikasnijoj komunikaciji s građanima?
    • koraci uspostave interne digitalizacije poslovanja
    • objava i komunikacija s građanima i poduzetnicima digitalnim putem
    • ispunjenje zakonskih obveza JLP(R)S za transparentno i otvoreno poslovanje
  • Nagrađivanje službenika – kako spriječiti da nam najbolji ljudi odu?
    • postavljanje i jasno definiranje problema – komentar složenosti poslova u lokalnim jedinicama
    • opasnosti linearnog nagrađivanja uobičajenog za većinu lokalnih jedinica
    • dostupni mehanizmi nagrađivanja službenika i ograničenja u tom smislu
  • Druga faza uvođenja EUR – što nas sada čeka?
    • kratki pregled promjena koje lokalne jedinice moraju poduzeti u svrhu prilagodbe na EUR
    • moramo li mijenjati postojeće opće i pojedinačne akte?
    • EUR i donošenje proračuna za 2023.
  • Kako izbjeći eventualne korekcije i uspješno povući sredstva iz EU fondova
    • najčešće pogreške naručitelja
    • proračunsko planiranje projekata i eventualnih korekcija
    • naplata ugovorne kazne od izvođača
  • Kolaž kratkih, ali važnih pravnih pitanja u radu lokalnih jedinica
    • digitalizacija ugovora u lokalnim jedinicama – je li moguća i u kojoj mjeri?
    • Ošasna imovina – neka praktična pitanja i dvojbe
    • Može li Uredba o uredskom poslovanju narušiti postojeći sustav naplate naknade za uređenje voda?
    • Pristup informacijama – kako komunicirati s nezgodnim strankama i zahtjevima u području pristupa informacijama?
    • Pitanja i odgovori

POSEBNA POGODNOST SMJEŠTAJA:

U želji da se na dvodnevnoj Akademiji osjećate sigurno, ugodno i opušteno, za Vas smo pripremili posebnu pogodnost za rezervaciju smještaja u hotelu Osijek.  Prijavnicu za smještaj u hotelu preuzmite OVDJE te Vas molimo da je izravno pošaljete u hotel Osijek.


NAPOMENA:

Cijena za sudjelovanje na akademiji iznosi 2.000,00 kn + PDV po sudioniku.
Za korisnike LC SPI rješenja cijena po sudioniku iznosi 1.400,00 kn + PDV

Kotizacija uključuje sudjelovanje na dvodnevnim stručnim predavanjima Akademije, konferencijski materijal, kavu dobrodošlice, kavu ili čaj za vrijeme pauze, ručak za dva dana i zajedničku večeru.

Prijave se zaprimaju najkasnije do 7.11 .2022., a plaćanje se vrši po ispostavljenom računu nakon održanog događanja.
Ako je potrebno na računu navesti broj narudžbenice, molimo da nam isti dostavite najkasnije na dan održavanja edukacije na e-mail fakturiranje@spi.hr.
S obzirom na to da je broj sudionika ograničen, u slučaju prijave za sudjelovanje, a ne pojavljivanja i neotkazivanja bez obavijesti:
– u minimalnom roku od 48 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u iznosu 50% od navedene vrijednosti edukacije
– u minimalnom roku od 24 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u punom iznosu.

LC zadržava pravo limitiranja broja sudionika, prednost ostvaruju korisnici i partneri LC-a.
Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na telefon 01/6599-555 ili e-mail info@spi.hr.

PRIJAVNICA ZA AKADEMIJU

Greška: Kontakt obrazac nije pronađen.