Objavljeno 12.04.2019.

Poštovani korisnici,

U nastojanju da za Vas uvijek pripreme relevantne i aktualne edukacije, naši konzultanti pripremili su radionicu napredne obuke Usklađenje i kontrola podataka kao priprema za što kvalitetniju i jednostavniju pripremu financijskih izvještaja.

Radionica je namijenjena svim korisnicima u sustavu proračuna.
Cilj ove obuke je pomoći korisnicima u procesu usklađenja i pripreme za financijske izvještaje
 
Datum održavanja radionice: 
04. lipnja 2019. u LC edukativnom centru Zagreb
 
Planirano trajanje radionica je od 09:30 do 15:00 sati.
 

Planirani program rada je: 

  • Uvod – osnovni ciljevi i oblici usklađenja
  • Usklađenja unutar proračunskog računovodstva 
  • Usklađenje između nadležnog proračuna i proračunskih korisnika u sustavu riznice
  • Primjeri usklađenja i rad na konkretnim slučajevima
  • Realizacija vlastitih izvora financiranja

NAPOMENA:
Cijena napredne radionice za jedan dan je 560,00 kn + PDV (700,00 kn s uključenim popustom od 20%) po sudioniku/radionici.

Plaćanje se vrši po ispostavljenom računu nakon održane napredne obuke – radionice.

Premium korisnici prema Općim uvjetima poslovanja, usluga 21., imaju pravo na besplatne napredne obuke – radionice za neograničen broj korisnika. 
Ukoliko se odlučite sudjelovati na radionici, molimo Vas da najkasnije tri dana (72 sata) prije održavanja obuke izvršite prijavu sudionika isključivo putem priložene PRIJAVNICE.
 
Obzirom da je broj sudionika ograničen, u slučaju prijave za sudjelovanje, a ne pojavljivanja i neotkazivanja bez obavijesti:
– u minimalnom roku od 48 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u iznosu 50% od navedene vrijednosti edukacije
–  u minimalnom roku od 24 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u punom iznosu.

U cijenu napredne obuke/seminara/radionice uključeni su radni materijali i prigodna zakuska.

Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na telefon 01/6599-555 ili e-mail info@spi.hr.