Objavljeno 27.07.2018.

Poštovani korisnici,

U nastojanju da za Vas uvijek pripreme relevantne i aktualne edukacije, naši konzultanti pripremili su radionicu napredne obuke Usklađenje i kontrola podataka kao priprema za što kvalitetniju i jednostavniju pripremu financijskih izvještaja.

Cilj ove obuke je pomoći korisnicima u procesu usklađenja i pripreme za financijske izvještaje

Datum održavanja radionice:
19. studeni 2018. u LC edukativnom centru u​ Zagreb

Radionica napredne obuke – Usklađenje i kontrola podataka kao priprema za što kvalitetniju i jednostavniju pripremu financijskih izvještaja

Radionica je namijenjena svim korisnicima u sustavu proračuna

Planirano trajanje radionica je od 09:30 do 15:00 sati.

Planirani program rada je: 
Uvod – osnovni ciljevi i oblici usklađenja
Usklađenja unutar proračunskog računovodstva
Usklađenje između nadležnog proračuna i proračunskih korisnika u sustavu riznice
Primjeri usklađenja i rad na konkretnim slučajevima
Realizacija vlastitih izvora financiranja


NAPOMENA:
Cijena napredne radionice za jedan dan je 560,00 kn + PDV (700,00 kn s uključenim popustom od 20%) po sudioniku/radionici.

Plaćanje se vrši po ispostavljenom računu nakon održane napredne obuke – radionice.

Premium korisnici prema Općim uvjetima poslovanja, usluga 21., imaju pravo na besplatne napredne obuke – radionice za neograničen broj korisnika.
Ukoliko se odlučite sudjelovati na radionici, molimo Vas da najkasnije tri dana (72 sata) prije održavanja obuke izvršite prijavu sudionika isključivo putem priložene PRIJAVNICE.
Napomena: obzirom da je broj sudionika ograničen, u slučaju prijave za sudjelovanje a ne pojavljivanja i neotkazivanja u minimalnom roku od 48 sati, naplaćuje se kotizacija u punom iznosu.

Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na telefon 01/6599-555 ili e-mail info@spi.hr.