Knin se pridružio gradovima koji digitalnim alatima unapređuju komunikaciju s građanima i podižu razinu transparentnosti gradske uprave.
Aplikacija Moj Knin omogućuje građanima brz i jednostavan pristup ključnim informacijama o životu u gradu: vijestima, servisnim obavijestima, kalendaru događanja, rasporedu odvoza otpada, voznom redu javnog prijevoza te – potpuno transparentnom gradskom proračunu.
Aplikacija je trenutno dostupna za Android uređaje putem Google Play Storea, a uskoro stiže i na App Store za korisnike iOS-a.
Dodatne integracije
U Moj Knin integrirana je i aplikacija eKomunalni redar, koja građanima omogućuje brzu i jednostavnu prijavu problema poput komunalnih i prometnih nepravilnosti. Prijave se automatski prosljeđuju nadležnim službama, čime se znatno povećava učinkovitost gradskih službi.
Uskoro će aplikacija omogućiti i korištenje servisa Platforme Otvoreno, uključujući:
- Moje financije – za praćenje vlastitih obveza i uplata prema Gradu;
- Digitalne obrasce – za predaju zahtjeva, prijava i drugih postupaka, bilo kada i s bilo kojeg mjesta.
Zahvaljujemo Gradu Kninu na ukazanom povjerenju i veselimo se što još jedan grad koristi naša rješenja za transparentniju i učinkovitiju upravu.