Poštovani korisnici,

za Vas smo organizirali konzultantsko savjetovanje Uspostavljanje uredskog poslovanja po "Uredbi o uredskom poslovanju" u komunalnim poduzećima.

Cilj savjetovanja jeste prikazati i uspostaviti uredsko poslovanje po "Uredbi o uredskom poslovanju" u komunalnim poduzećima

Konzultantsko savjetovanje namijenjeno je svim komunalnim poduzećima koji žele uspostaviti uredsko poslovanje po "Uredbi o uredskom poslovanju".

Pozivamo Vas da nam se priključite 19. 1. 2016. u LC edukativnom centru u Zagrebu s početkom u 10:00 sati.

Teme koje će se obrađivati na radionici:

  • Pravni propisi uredskog poslovanja
  • Organizacija uredskog poslovanja
  • Izrada Plana klasifikacijskih oznaka
  • Izrada odluke o brojčanim oznakama ustrojstvenih jedinica i njenih zaposlenika
  • Ustrojavanje uredskih evidencija
  • Demonstracija uredskog poslovanja kroz programsko rješenje za upravljanje dokumentima

Prijave putem obrasca niže.


NAPOMENA:

Cijena konzultantskog savjetovanja za jedan dan je 800,00 kn + PDV (1000,00 kn s uključenim popustom od 20%) po sudioniku/radionici. Plaćanje se vrši po ispostavljenom računu nakon održanog Konzultantskog savjetovanja.

Premium korisnici prema Općim uvjetima poslovanja, usluga 25., imaju pravo na seminar za jednog polaznik/dan mjesečno na svakih 10.000 kn iznosa za mjesečno održavanje.

Napomena: obzirom da je broj sudionika ograničen, u slučaju prijave za sudjelovanje a ne pojavljivanja i neotkazivanja u minimalnom roku od 48 sati, naplaćuje se kotizacija u punom iznosu.

Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na telefon 01/6599-555 ili e-mail info@spi.hr.