Poštovani korisnici,
LIBUSOFT CICOM d.o.o. u suradnji s renomiranim vanjskim predavačima, organizira Konzultantsku radionicu na temu "Novosti u sustavu javne nabave".

Datum održavanja je u četvrtak 23.02.2017. u LC edukativnom centru Zagreb (promjena mjesta održavanja naspram prije najavljenog Hotela Panorama) s početkom u 09:30 i planiranim trajanjem do 15:30 (registracija sudionika od 09:00).
Radionica je namijenjena svim obveznicima javne nabave sukladno Zakonu o javnoj nabavi te obuhvaća prolazak kroz sve novosti koje nam nove zakonske odredbe donose, uključujući i povlačenje paralela sa starim odredbama kao i stavljanje naglaska na neke posebno interesantne novosti koje nas čekaju kao izazov u svemu.

Kao gosti predavači  na temi e-Dražba naši su poslovni partneri, društvo Proebiz te kolegica Marina Kostkova koja će sudionicima radionice prezentirati iskustva sa elektronizacijom procesa e-dražbe u javnom sektoru te mogućnosti istoga u provođenju jednostavne nabave.

Iva Šuler – direktorica društva NABAVA d.o.o. za poslovna savjetovanja s velikim iskustvom predavača i trenera javne nabave obradit će temu Kriteriji za kvalitativan odabir gospodarskih subjekata, način dokazivanja, ESPD obrazac te biti dostupna za sva pitanja koja se eventualno otvore tijekom radionice ili nekim zakonskim nejasnoćama.

Vaš LC Tim tu je uz vas da vas provede kroz nove zakonske odredbe s naglaskom na ekonomski najpovoljniju ponudu koja nam stupa na snagu kao jedini kriterij od 01. srpnja 2017. godine.
 
Program rada:

  • Usporedba starog i novog zakona- najznačajnije novine

• novine vezane za transparentnost u bagatelnoj nabavi
• nova izuzeća od primjene Zakona o javnoj nabavi
• društvene i druge posebne usluge (dosadašnje usluge iz Dodatka IIB)
• istraživanje tržišta i prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim Subjektima
• novine vezane uz postupke (Partnerstvo za inovacije i dr.)
• E-katalog

  • LC SPI aplikacije namijenjene Javnoj nabavi

• e-javna nabava
• registar Ugovora

  • Ekonomski najpovoljnija ponuda

• novi Zakon o javnoj nabavi i kriteriji odabira ponuda;
• trošak životnog vijeka;
• metodologija ocjene ekonomski najpovoljnije ponude
   Apsolutni model ocjene ponuda
• metodologija ocjene ekonomski najpovoljnije ponude
   Relativni model ocjene ponuda 

  • E- Dražba

• e-dražba u javnom sektoru te mogućnosti istoga u provođenju jednostavne nabave.

  • Kriteriji za kvalitativan odabir gospodarskih subjekata, način dokazivanja, ESPD obrazac

• osnove za isključenje
• kriteriji za odabir gospodarskog subjekta
• način dokazivanja
• ESPD obrazac
• E-certis

 


 
NAPOMENA:

Kotizacija za sudjelovanje na radionici "Novosti u sustavu javne nabave" sukladno odabranom statusu održavanja prema trenutno važećim Općim uvjetima poslovanja uključena je u iznos LC mjesečnog održavanja (standardno, pojačano, premium održavanje)*. 

*Prema točki 9. jedna konzultantska radionica godišnje za jednog polaznika na svakih 1.000 kn iznosa mjesečnog održavanja (upravljanje imovinom, upravljanje financijama, učinkovita naplata potraživanja, provođenje postupaka javne nabave, analiza procesa i sl.).

Za ostale korisnike kotizacija iznosi 1.000,00 kn + PDV po sudioniku. 
 
Prijave se vrše najkasnije do 22.02.2017. godine u 12:00 sati putem priložene PRIJAVNICE koja je aktivna do krajnjeg roka za prijavu ili do ispunjenja termina.
 
U slučaju plaćanja kotizacije za sudjelovanje istu molimo uplatite zaključno s 20.02.2017. godine na račun tvrtke LIBUSOFT CICOM d.o.o. IBAN HR4123600001101337826, a potvrdu o uplati molimo pošaljite na fax broj 01/6599-513 ili na e-mail prodaja@spi.hr.
Pod model plaćanja navesti 00 34750-OIB korisnika.
 
U slučaju otkazivanja prijave, molimo obavijestite nas putem e-maila prodaja@spi.hr. Za otkazivanje prijava do 20. veljače 2017 godine vraćamo već uplaćenu kotizaciju. Za odjave nakon 20. veljače 2017. izvršit ćemo povrat 50% iznosa uplaćene kotizacije.