Poštovani korisnici,
Za Vas uvijek prvi saznajemo i pripremamo relevantne i aktualne teme. Stoga ćemo na konzultantskoj radionici pojasniti odredbe novog Zakona o gospodarenju poljoprivrednim zemljištem.
Cilj radionice je pojasniti provedbu Zakona kroz program.
Datumi održavanja:
19. prosinca 2018. u Zagrebu
Radionica je namijenjena jedinicama lokalne samouprave.
Planirano trajanje radionice je od 09:30 do 15:00 sati.
Tema konzultantske radionice:
Normativni zakonski okvir, rad u aplikaciji i povezanost sa ostalim aplikacijama
NAPOMENA:
Kotizacija za sudjelovanje na radionici ” Nova Uredba o odvozu smeća i njena provedba ” sukladno odabranom statusu održavanja prema trenutno važećim Općim uvjetima poslovanja uključena je u iznos LC mjesečnog održavanja (standardno, pojačano, premium održavanje)*.
*Prema točki 9. jedna konzultantska radionica godišnje za jednog polaznika na svakih 1.000 kn iznosa mjesečnog održavanja (upravljanje imovinom, upravljanje financijama, učinkovita naplata potraživanja, provođenje postupaka javne nabave, analiza procesa i sl.).
Za ostale korisnike kotizacija iznosi 1.000,00 kn + PDV po sudioniku.
Prijave se vrše najkasnije najkasnije tri dana (72 sata) prije održavanja obuke putem priložene PRIJAVNICE koja je aktivna do krajnjeg roka za prijavu ili do ispunjenja termina.
U slučaju plaćanja kotizacije za sudjelovanje istu molimo uplatite na račun tvrtke LIBUSOFT CICOM d.o.o. IBAN HR4123600001101337826, a potvrdu o uplati molimo pošaljite na fax broj 01/6599-513 ili na e-mail prodaja@spi.hr.
Pod model plaćanja navesti 00 34750-OIB korisnika.
U slučaju otkazivanja prijave, molimo obavijestite nas putem e-maila prodaja@spi.hr.
Za otkazivanje prijava do 48 sati prije održavanja radionice, vraćamo već uplaćenu kotizaciju. Za odjave nakon toga roka izvršit ćemo povrat 50% iznosa uplaćene kotizacije.