Poštovani korisnici,

Za Vas uvijek prvi saznajemo i pripremamo relevantne i aktualne teme. Stoga ćemo na konzultantskoj radionici pojasniti odredbe novog Zakona o gospodarenju poljoprivrednim zemljištem.

Cilj radionice je pojasniti provedbu Zakona kroz program.

Datumi održavanja:

19. prosinca 2018. u Zagreb​u

Radionica je namijenjena jedinicama lokalne samouprave.

Planirano trajanje radionice je od 09:30 do 15:00 sati.

Tema konzultantske radionice: 
Normativni zakonski okvir, rad u aplikaciji i povezanost sa ostalim aplikacijama


NAPOMENA:

Kotizacija za sudjelovanje na radionici ” Nova Uredba o odvozu smeća i njena provedba ” sukladno odabranom statusu održavanja prema trenutno važećim Općim uvjetima poslovanja uključena je u iznos LC mjesečnog održavanja (standardno, pojačano, premium održavanje)*.

*Prema točki 9. jedna konzultantska radionica godišnje za jednog polaznika na svakih 1.000 kn iznosa mjesečnog održavanja (upravljanje imovinom, upravljanje financijama, učinkovita naplata potraživanja, provođenje postupaka javne nabave, analiza procesa i sl.).

Za ostale korisnike kotizacija iznosi 1.000,00 kn + PDV po sudioniku.

Prijave se vrše najkasnije najkasnije tri dana (72 sata) prije održavanja obuke putem priložene PRIJAVNICE koja je aktivna do krajnjeg roka za prijavu ili do ispunjenja termina.

U slučaju plaćanja kotizacije za sudjelovanje istu molimo uplatite na račun tvrtke LIBUSOFT CICOM d.o.o. IBAN HR4123600001101337826, a potvrdu o uplati molimo pošaljite na fax broj 01/6599-513 ili na e-mail prodaja@spi.hr.
Pod model plaćanja navesti 00 34750-OIB korisnika.

U slučaju otkazivanja prijave, molimo obavijestite nas putem e-maila prodaja@spi.hr.
Za otkazivanje prijava do 48 sati prije održavanja radionice, vraćamo već uplaćenu kotizaciju. Za odjave nakon toga roka izvršit ćemo povrat 50% iznosa uplaćene kotizacije.