Odnosi se na Windows Update od 12. svibnja 2015. godine.
Ako nakon preuzimanja ažuriranja primite poruku o pogrešci prilikom ulaska u naše aplikacije (slika u prilogu), preporuka je da napravite deinstalaciju zakrpe KB3061518 i nakon toga restartate računalo.
Ovo je privremenom rješenje kako biste nastavili s radom, a naši djelatnici rade na trajnom rješenju za uklanjanje ovog problema. Trajno rješenje zahtjeva da svakom korisniku generiramo novi certifikat na Vašim serverima i zatim instaliramo novi certifikat na svaku radnu stanicu. Za navedeni posao će nam trebati vremena pa Vam zato donosimo upute kako možete, za sada, sami riješiti problem.
Kako biste uspješno riješili problem i nastavili s radom, poduzmite sljedeće korake:
- Zakrpa se može ukloniti kroz Control Panel -> Programs and Features -> View Installed Update.
- U popisu zakrpi i nadogradnji pronađite zakrpu koja u nazivu sadrži KB3061518, te odaberite deinstalaciju te zakrpe.
- Nakon toga potrebno je ponovno pokrenuti računalo.
Ako Vam se i nakon odrađenog postupka pogreška nastavi prikazivati i niste u mogućnosti nastaviti rad u LC aplikacijama, slobodno nas kontaktirajte za pomoć.
NAPOMENA! Ova obavijest se ne odnosi na e-SPI korisnike jer se njihove aplikacije nalaze na našim serverima u LC data centru te oni nemaju poteškoća u radu.