Stručnjaci Libusoft Cicoma za 4. travnja 2023. pripremili su predavanje iz usavršavanja u području javne nabave, a polaznici će tijekom njega imati priliku dobiti informacije o svim novostima iz javne nabave te sagledati najnoviju praksu DKOM-a i VUS-a. Predavanje će se održati u zagrebačkom hotelu Antunović i trajat će osam nastavnih sati, od 8 sati i 30 minuta do 16 sati i 15 minuta.
Stručnjaci iz javne nabave Nataša Opačić i Zvonimir Jukić tijekom osmosatnog rad as polaznicima obuhvatit će utjecaj uvođenja eura na javnu nabavu, mjere ograničenja, ugovore, promjenjivost cijena i primjenu zaključka Vlade RH, novosti iz Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o javnoj nabavi te najčešće pogreške obuhvaćajući i one u izradi DON-a.
Iskoristite priliku i svladajte LC-ov osmosatni program usavršavanja pod nazivom “Novosti u javnoj nabavi uz najnoviju praksu DKOM-a i VUS-a” i produžite certifikat!
Vrijeme održavanja: 4. travnja 2023.
Mjesto održavanja: hotel Antunović, Zagrebačka avenija 100a, Zagreb
Predavači: Nataša Opačić i Zvonimir Jukić
Program rada:
08:30 – 09:00 | Registracija polaznika |
09:00 – 10:30
(2 nastavna sata) |
Utjecaj uvođenja eura na javnu nabavu
· preporuke za izradu DoN-a · izrazito niska cijena · oslanjanje na sposobnost drugih subjekata · ažurirani popratni dokumenti i postupanje Naručitelja |
10:30 – 10:45 | Stanka |
10:45 – 11:30
(1 nastavni sat) |
Mjere ograničavanja s obzirom na djelovanje Rusije kojim se destabilizira stanje u Ukrajini prema Uredbi Vijeća EU
|
11:30 – 12:15
(1 nastavni sat) |
Ugovori o javnoj nabavi radova, promjenjivost cijena i primjena zaključka Vlade RH
· primjeri iz prakse sa dozvoljenim izmjenama ugovora |
12:15 – 13:00 | Stanka |
13:00 – 13:45
(1 nastavni sat) |
Novine koje je donio Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o javnoj nabavi
· Rok mirovanja · Rok za sklapanje ugovora o javnoj nabavi i okvirnog sporazuma · Izjavljivanje žalbe · Izvješćivanje odabranog ponuditelja i natjecatelja · Postupanje naručitelja u vezi sa žalbom na dokumentaciju o nabavi · Postupanje s neurednom žalbom · Sprječavanje nastavka postupka javne nabave ili nastanka ugovora o javnoj nabavi i okvirnog sporazuma · Usmena rasprava · Naknada za pokretanje žalbenog postupka |
13:45 – 14:30
(1 nastavni sat) |
Najčešće pogreške u izradi DON-a
· Tehničke specifikacije · Oslanjanje i podugovaranje · ENP · Praktični primjeri iz prakse DKOM-a i VUS RH |
14:30 – 14:45 | Stanka |
14:45 – 16:15
(2 nastavna sata) |
Najčešće pogreške pri pregledu i ocjeni ponuda
|
NAPOMENA:
Cijena za sudjelovanje na edukaciji po sudioniku iznosi – 150,00 eura (oslobođeno od obračuna PDV-a temeljem članka 39., st. 1 Zakona o porezu na dodanu vrijednost i čl. 58. st. 5 Pravilnika o porezu na dodanu vrijednost).
Uplate na račun tvrtke LIBUSOFT CICOM d.o.o. IBAN HR4123600001101337826, a potvrdu o uplati molimo pošaljite na e-mail prodaja@spi.hr.
Pod model plaćanja navesti 00 41348-OIB korisnika.
Postojeći LC korisnici kotizaciju mogu uplatiti i nakon održanog savjetovanja.
Ako je potrebno na računu navesti broj narudžbenice, molimo da nam isti dostavite najkasnije na dan održavanja edukacije na adresu: fakturiranje@spi.hr
S obzirom na to da je broj sudionika ograničen, u slučaju prijave za sudjelovanje, a ne pojavljivanja i neotkazivanja bez obavijesti:
– u minimalnom roku od 48 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u iznosu 50% od navedene vrijednosti edukacije
– u minimalnom roku od 24 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u punom iznosu.
U cijenu napredne obuke/seminara/radionice uključeni su radni materijali i prigodna zakuska.
PRIJAVNICA:
Greška: Kontakt obrazac nije pronađen.