S obzirom na značajne zakonske izmjene koje donosi nova verzija Zakona o fiskalizaciji 2025. godine, pred svim obveznicima nalazi se razdoblje prilagodbe koje zahtijeva pravovremenu pripremu, razumijevanje novih obveza i tehničku usklađenost s propisima.
Kako bismo vam pomogli da bez poteškoća provedete nadolazeće promjene i osigurate usklađenost poslovanja, organiziramo stručni seminar posvećen novostima u fiskalizaciji. Tijekom seminara sudionici će dobiti pregled zakonskih izmjena, tumačenje konkretnih poslovnih scenarija, kao i tehničke upute za implementaciju fiskalizacije u SPI sustavu. Cilj je osigurati da svi korisnici budu pravovremeno informirani, usklađeni sa zakonom i potpuno spremni za novu fazu fiskalizacije, Fiskalizaciju 2.0.
Vrijeme održavanja: 6. studenog 2025. (od 9:00 do 15:00 sati)
Mjesto održavanja: Hotel Antunović
Predavači:
- Dijana Spitzer, Konzultant za analitičke projekte
- Petra Ovčarić, Voditelj Odjela analitičkih projekata
Cilj seminara
Osigurati da svi naši korisnici budu pravovremeno informirani, usuglašeni sa zakonom i tehnički spremni za nadolazeće promjene u fiskalizaciji.
Što možete očekivati?
Pregled zakonskih izmjena – obveze i rokovi za sve vrste obveznika
Tumačenje konkretnih scenarija – kako nove odredbe utječu na poslovne procese
Odgovori na vaša pitanja – razjašnjavamo nejasnoće iz prakse
Fiskalizacija u SPI sustavu – tehnički detalji, proces i upute za implementaciju
Teme
1. Što nam donosi Zakon o fiskalizaciji 2025.
2. Fiskalizacija 1.0 (B2C)
- tko su obveznici i koji su preduvjeti za provedbu fiskalizacije
- elementi računa u fiskalizaciji 1.0
3. eRačuni i Fiskalizacija 2.0 (B2B i B2G)
- tko su obveznici i koji su preduvjeti za provedbu slanja eRačuna i fiskalizacije eRačuna
- elementi računa u fiskalizaciji 2.0
- proces od izrade računa – slanja eRačuna – fiskalizacije – izvještavanja
4. Obveznici fiskalizacije 2.0 i rokovi uvođenja
5. Dodjela šifre klasifikacije proizvoda po djelatnostima na robe/usluge
6. Novi sustav eIzvještavanja
- slanje podataka o naplati eRačuna
- slanje podataka o neposlanim eRačunima
- slanje podataka o odbijenim ulaznim računima
- automatska obrada ili ručno slanje
7. Kako se pripremiti za fiskalizaciju eRačuna
- uloga posrednika
- uloga certifikata
- uloga programskog rješenja
- uloga korisnika u provedbi Zakona o fiskalizaciji
Cijene i uvjeti
Cijena za sudjelovanje na stručnom seminaru uživo iznosi 79.00 eura + PDV
Posebne mogućnosti korisnici mogu pronaći u Općim uvjetima poslovanja objavljenima na zatvorenom dijelu weba.
Otkazivanje sudjelovanja na edukaciji/seminaru podliježe sljedećim uvjetima:
- otkazivanje do 5 kalendarskih dana prije početka edukacije/seminara – bez naknade
- otkazivanje od 2 do 4 kalendarska dana prije početka edukacije/seminara – naplaćuje se 50 % iznosa kotizacije
- otkazivanje 1 dan prije početka ili nedolazak bez prethodne obavijesti – naplaćuje se 100 % iznosa kotizacije
Molimo vas da nas o eventualnom otkazivanju sudjelovanja obavijestite što je prije moguće putem e-maila ili telefona. U slučaju spriječenosti, moguće je poslati zamjenu bez dodatne naknade, a uz prethodnu najavu. Libusoft Cicom zadržava pravo otkazivanja ili odgode edukacije/seminara, o čemu će sudionici biti pravovremeno obaviješteni, a uplaćena kotizacija bit će prenesena na novi termin prema dogovoru ili u cijelosti vraćena.
Ako je potrebno na računu navesti broj narudžbenice, molimo da nam navedeni broj dostavite najkasnije na dan održavanja edukacije na e-mail fakturiranje@spi.hr.
Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na broj telefona 01/6599-555 ili e-mail info@spi.hr.