Fiskalizacija 2.0

S obzirom na značajne zakonske izmjene koje donosi nova verzija Zakona o fiskalizaciji 2025. godine, pred svim obveznicima nalazi se razdoblje prilagodbe koje zahtijeva pravovremenu pripremu, razumijevanje novih obveza i tehničku usklađenost s propisima.

Kako bismo vam pomogli da bez poteškoća provedete nadolazeće promjene i osigurate usklađenost poslovanja, organiziramo stručni seminar posvećen novostima u fiskalizaciji. Tijekom seminara sudionici će dobiti pregled zakonskih izmjena, tumačenje konkretnih poslovnih scenarija, kao i tehničke upute za implementaciju fiskalizacije u SPI sustavu. Cilj je osigurati da svi korisnici budu pravovremeno informirani, usklađeni sa zakonom i potpuno spremni za novu fazu fiskalizacije, Fiskalizaciju 2.0.

 

Vrijeme održavanja: 6. studenog 2025. (od 9:00 do 15:00 sati)

Mjesto održavanja: Hotel Antunović

Predavači:

  • Dijana Spitzer, Konzultant za analitičke projekte
  • Petra Ovčarić, Voditelj Odjela analitičkih projekata

 

Cilj seminara

Osigurati da svi naši korisnici budu pravovremeno informirani, usuglašeni sa zakonom i tehnički spremni za nadolazeće promjene u fiskalizaciji.

 

Što možete očekivati?

Pregled zakonskih izmjena – obveze i rokovi za sve vrste obveznika
Tumačenje konkretnih scenarija – kako nove odredbe utječu na poslovne procese
Odgovori na vaša pitanja – razjašnjavamo nejasnoće iz prakse
Fiskalizacija u SPI sustavu – tehnički detalji, proces i upute za implementaciju

Teme

1. Što nam donosi Zakon o fiskalizaciji 2025.

2. Fiskalizacija 1.0 (B2C)

  • tko su obveznici i koji su preduvjeti za provedbu fiskalizacije
  • elementi računa u fiskalizaciji 1.0

3. eRačuni i Fiskalizacija 2.0 (B2B i B2G)

  • tko su obveznici i koji su preduvjeti za provedbu slanja eRačuna i fiskalizacije eRačuna
  • elementi računa u fiskalizaciji 2.0
  • proces od izrade računa – slanja eRačuna – fiskalizacije – izvještavanja

4. Obveznici fiskalizacije 2.0 i rokovi uvođenja

5. Dodjela šifre klasifikacije proizvoda po djelatnostima na robe/usluge

6. Novi sustav eIzvještavanja

  • slanje podataka o naplati eRačuna
  • slanje podataka o neposlanim eRačunima
  • slanje podataka o odbijenim ulaznim računima
  • automatska obrada ili ručno slanje

7. Kako se pripremiti za fiskalizaciju eRačuna

  • uloga posrednika
  • uloga certifikata
  • uloga programskog rješenja
  • uloga korisnika u provedbi Zakona o fiskalizaciji

 

Cijene i uvjeti

Cijena za sudjelovanje na stručnom seminaru uživo iznosi 79.00 eura + PDV

Posebne mogućnosti korisnici mogu pronaći u Općim uvjetima poslovanja objavljenima na zatvorenom dijelu weba.

Otkazivanje sudjelovanja na edukaciji/seminaru podliježe sljedećim uvjetima:

  • otkazivanje do 5 kalendarskih dana prije početka edukacije/seminara – bez naknade
  • otkazivanje od 2 do 4 kalendarska dana prije početka edukacije/seminara – naplaćuje se 50 % iznosa kotizacije
  • otkazivanje 1 dan prije početka ili nedolazak bez prethodne obavijesti – naplaćuje se 100 % iznosa kotizacije

Molimo vas da nas o eventualnom otkazivanju sudjelovanja obavijestite što je prije moguće putem e-maila ili telefona. U slučaju spriječenosti, moguće je poslati zamjenu bez dodatne naknade, a uz prethodnu najavu. Libusoft Cicom zadržava pravo otkazivanja ili odgode edukacije/seminara, o čemu će sudionici biti pravovremeno obaviješteni, a uplaćena kotizacija bit će prenesena na novi termin prema dogovoru ili u cijelosti vraćena.

Ako je potrebno na računu navesti broj narudžbenice, molimo da nam navedeni broj dostavite najkasnije na dan održavanja edukacije na e-mail fakturiranje@spi.hr.

Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na broj telefona 01/6599-555 ili e-mail info@spi.hr.