U nastojanju da SPI aplikacije uvijek budu u skladu s tehnološkim trendovima, zahtjevima legislative i svim važećim propisima, kontinuirano radimo na razvoju vlastitih proizvoda prilagođavajući ih potrebama naših korisnika. U verziji 6.60 brojne su nove funkcionalnosti.

Predstavljamo neke od njih koje možete koristiti u svakodnevnom radu u aplikacijama 109 – Evidencija dugotrajne imovine, 147 – Računovodstvo proračuna i 148 – WEB riznica.

U aplikaciji 109 za korisnike koji vode imovinu na nivou dodan je novi parametar aplikacije „Jedinstven za sve nivoe“. Uključivanjem navedenog parametra u aplikaciji se brani unos novog sredstva s inventarnim brojem koji je već korišten na nekom drugom nivou.

Isključenjem parametra dopušta se unos istih inventarnih brojeva na različitim nivoima što je i inicijalan način rada u aplikaciji.

Unutar aplikacije 147 u modulu „Konsolidacija“  dodana je mogućnost pripreme radnih izvještaja u procesu konsolidacije prema grupama proračunskih korisnika. Grupe korisnik definira sam, te svakoj grupi pridružuje proračunske korisnike prema svojoj potrebi.

U aplikaciji 148 dorađen je parametar koji definira da korisnik, prilikom unosa zahtjeva na web riznici, obavezno mora priložiti dokument. Sada je omogućeno definiranje razine na kojoj se želi postaviti da je skenirani dokument obavezan (razina glave, stavke ili raspodijele).

U istoj aplikaciji je dodano i novo Izvješće Ispis Zahtjeva/RVI unutar kojeg možemo odabrati Zahtjev ili RVI razdoblje za ispis. Unutar odabira zahtjeva korisnik može odabrati zahtjeve sa statusom za obradu (završen unos na web-u) ili nepripremljeni (nisu završeni na web-u).