Nakon što je nova Uredba unijela značajne promjene u uredsko poslovanje i mi smo tom segmentu odlučili posvetiti poseban događaj na Konferenciji Panorama 2023. Tako posljednjeg dana Panorame govorimo o svim ključnim novostima, raspravljamo o praktičnim primjerima te razmjenjujemo iskustva na velikoj panel raspravi.

Naši će predavači sudionicima otkriti korake kojima će uz deset posto napora zadovoljiti 90 posto zahtjeva Uredbe. Bavit ćemo se i izazovima u pristupu procesima radu, razbijamo mitove o e-potpisu i e-pečatu, te razgovaramo o brojnim drugim temama. Dakako, naši stručnjaci bit će na raspolaganju i za sva pitanja o SPI uredskom poslovanju te najnovijem načinu komunikacije u uredskom poslovanju – pristupnoj točki. O tome smo nedavno održali i edukaciju koju možete pronaći na zatvorenom dijelu našeg weba u Kutku za uredsko.

Mini konferencija pod nazivom “Uredba i uredsko poslovanje, svi odgovori na jednom mjestu” odvijat će se 29. rujna od 9 sati ujutro u hotelu Antunović u Zagrebu.

Detaljan popis tema koje ćemo obraditi:

  • Procesni pristup Uredskom poslovanju kroz različite odjele lokalne i regionalne samouprave
  • Koraci kojim ćete s 10% napora zadovoljiti 90% zahtjeva Uredbe
  • Panel – JLP(R)S-ovi koji su zadovoljili zahtjeve Uredbe i digitalizirali svoje procese
  • Simulacija upravnog postupka kroz novi način rada
  • Razbijamo mitove o e-potpisu/e-pečatu
  • Mogućnosti koje otvaraju pristup službenim registrima
  • Presjek korištenja Uredskog poslovanja s ostatkom LC SPI sustava

Sve detalje o događaju posvećenom uredskom poslovanju možete pronaći OVDJE, a sve detalej o samoj Panorami 2023. OVDJE.

Budite na pravom izvoru informacija i pridružite nam se!