U Hrvatskoj je trenutno registrirano više od 4000 javnopravnih tijela i učinkovitija, brža i sigurnija komunikacija među njima je jedan od temelja i učinkovitije javne uprave.  Pristupna točka je značajan iskorak i vodi do novog načina rada javnopravnih tijela u digitalnom okruženju, ne samo u RH već i na razini EU.

Pristupna točka predstavlja jedan od krajnjih i najvažnijih ciljeva digitalne transformacije javne uprave u kontekstu Uredbe o uredskom poslovanju. Sigurna je i pouzdana digitalna razmjena dokumenata uz pomoć e-Delivery standarda.

Kako bismo vam osigurali sve informacije vezane uz pristupnu točku (poznate kao SeUP-SeUP komunikacija) organizirali smo konzultantsko savjetovanje tijekom kojeg ćemo vam dati pravi aspekt budućeg temeljnog načina komunikacije javnopravnih tijela te prikazati novosti koje vam donosi aplikacija 223 – SPI Uredsko poslovanje.

Vrijeme edukacije: 30. studenoga 2023., od 10 do 14 sati 

Mjesto edukacije: ZOOM 

Predavač: Vedran Padovan 

Sadržaj edukacije: 

  • značaj pristupne točke i kako ista postaje novi standard komunikacije javnopravnih tijela
  • zašto je bitno da je usluga sastavni dio aplikacije
  • kako primijeniti komunikaciju putem pristupne točke u svakodnevnom radu

NAPOMENA 

Cijena za sudjelovanje na konzultantskoj radionici – online iznosi po sudioniku 140,00 eura+ PDV
Za korisnike LC SPI rješenja cijena po sudioniku iznosi 70,00 eura + PDV

Plaćanje se obavlja po ispostavljenom računu nakon održanog događanja.

Ako je potrebno na računu navesti broj narudžbenice, molimo da nam isti dostavite najkasnije na dan održavanja edukacije na e-mail fakturiranje@spi.hr.

Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na telefon 01/6599-555 ili e-mail info@spi.hr.

PRIJAVA 

Greška: Kontakt obrazac nije pronađen.