Termin održavanja: 27.05. 2021. godine, od 10:00 do 12:00 sati.
Konzultantsko savjetovanje održat će se putem aplikacije Zoom.
Kraj prvog dijela 2021. godine u znaku je intenzivnih priprema za provedbu predstojećih lokalnih izbora, a svakako raduje okolnost kako je slabljenje pandemije sve izraženije te se svi nadamo što skorijem povratku na neke stare, dobro uhodane rutine u našim privatnim i poslovnim životima. Međutim, neke teme i područja rada, čini se, uslijed proteka vremena jednostavno ne gube na aktualnosti, a njihova operativna provedba predstavlja i dalje značajan izazov u funkcioniranju brojnih jedinica lokalne samouprave.
Navedeni zaključak proizlazi iz Objedinjenog izvješća o obavljenim financijskim revizijama lokalnih jedinica za 2019., objavljenog u ožujku 2021. godine, u kojem se, u bitnome i ne ulazeći u detaljnu analizu svake lokalne jedinice, navodi kako gradovi i općine ne pridaju dovoljno pozornosti naplati potraživanja, jer se za dospjela potraživanja prema dužnicima ne poduzimaju mjere prisilne naplate, odnosno iste se ne primjenjuju sustavno na sva potraživanja.
Kako je svako proljeće već niz godina rezervirano za savjetovanja u okviru kojih naši stručni predavači izlažu teme u okviru sadržajno i stručno slojevitog područje prisilne naplate, a trenutna situacija još uvijek ne dozvoljava održavanje klasičnih konferencija i seminara, i ove smo godine pripremili kolaž različitih tema koje, iako na prvi pogled ne pripadaju istom stručnom području rada, u operativnom smislu predstavljaju neodvojive međusobno povezane radne procese.
U tom smislu svakako valja dodati kako su teme savjetovanja odabrane na tragu upita i komentara kolegica i kolega nadležnih za provođenje izrazito složenih, dugotrajnih i, uslijed čestih intervencija zakonodavaca, prilično neizvjesnih postupaka u vezi utvrđivanja, naplate i otpisa javnih davanja, prije svega komunalne naknade.
Stoga će naši stručni predavači Zinka Bulka, dipl. iur., sutkinja Županijskog suda u Velikoj Gorici i Vedran Vukobrat, dipl. iur., pravni savjetnik u LIBUSOFT CICOM d.o.o. obraditi sljedeće teme:
- mogućnosti i načini otpisa tražbina u skladu s postojećim propisima, uz naglasak na korelaciju između zastare i otpisa potraživanja
- zakonitost i svrhovitost općih akata, odnosno procedura za naplatu potraživanja donesenih u skladu s preporukama DUR-a
- utvrđenje komunalne naknade u slučajevima u kojima obveznik ne obavlja poslovnu djelatnost više od šest mjeseci u kalendarskoj godini
- solidarnost obveze i duga za komunalnu naknadu – može li se utvrditi obveza komunalne naknade za suvlasnike prema udjelu u suvlasništvu?
- ovrha na poslovnom udjelu kao učinkoviti mehanizam protiv obveznika koji sustavno ne podmiruju svoje obveze
- kratki osvrt na predstojeću digitalizaciju ovršnog postupka na temelju vjerodostojne isprave
Također, u okviru izlaganja bit će predstavljen dio relevantne recentne sudske prakse u navedenim područjima, a osobito u odnosu na izračun korisne površine stambenog i poslovnog prostora te utvrđenje obveze plaćanja komunalne naknade u slučaju korištenja nekretnine bez pravne osnove
Pozivamo Vas da eventualna pitanja prethodno pošaljete na e-mail: vedran.vukobrat@spi.hr, kako bi naši predavači mogli kvalitetno obraditi ista te pripremiti odgovore.
UPUTE ZA PRIJAVU I PRISTUPANJE:
Potrebno je ispuniti online prijavnicu (navesti točne i potpune podatke). Sustav će automatski potvrditi zaprimanje.
Dan prije edukacije (najkasnije na dan održavanja do 2 sata prije početka), dobit ćete mail s poveznicom putem koje možete pristupiti na edukaciju.
NAPOMENA:
Cijena za sudjelovanje na konzultantskom savjetovanju – online iznosi po sudioniku 1.000,00 kn + PDV
Za korisnike LC SPI rješenja cijena po sudioniku iznosi 500,00 kn + PDV
Plaćanje se vrši po ispostavljenom računu nakon održanog događanja.
Premium korisnici prema Općim uvjetima poslovanja, usluga 25., imaju pravo na konzultantsko savjetovanje – seminar za jednog polaznik/dan mjesečno na svakih 10.000 kn iznosa za mjesečno održavanje.
Ukoliko je potrebno na računu navesti broj narudžbenice, molimo da nam isti dostavite najkasnije na dan održavanja edukacije na e-mail fakturiranje@spi.hr.
Obzirom da je broj sudionika ograničen, u slučaju prijave za sudjelovanje, a ne pojavljivanja i neotkazivanja bez obavijesti:
– u minimalnom roku od 48 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u iznosu 50% od navedene vrijednosti edukacije
– u minimalnom roku od 24 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u punom iznosu.
U cijenu konzultantskog savjetovanja uključeni su radni materijali.
Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na telefon 01/6599-555 ili e-mail info@spi.hr.
PRIJAVNICA:
Greška: Kontakt obrazac nije pronađen.