Cilj radionice je prezentirati korisnicima kako kroz LC SPI sustav evidentirati plan nabave te izmjene i dopune istoga, kako voditi evidenciju jednostavne nabave – kreiranje narudžbenica i postupaka nabave koji za rezultat ima sklapanje ugovora. Osim toga biti će prezentirana i mogućnost izrade i verifikacije zahtjeve za nabavom koji u konačnici rezultiraju narudžbenicom/ugovorom. Namijenjena je svim korisnicima proračunskog računovodstva.

Vrijeme održavanja: 30. listopada 2023. u trajanju od 09:30-15:00 sati

Mjesto održavanja: ZOOM

Predavačica: Nikolina Justić

Sadržaj: 

  • unos plana nabave te izrada izmjena i dopuna plana nabave, praćenje realizacije plana nabave
  • evidencija jednostavne nabave – kreiranje narudžbenica
  • evidentiranje postupaka nabave
  • proces izrade i verifikacije zahtjeva za nabavom čiji je krajnji rezultat narudžbenica/ugovor
  • praćenje realizacije po narudžbenicama
  • izvještajni sustav (mogućnost priprema podataka za statistički izvještaj o javnoj nabavi)

NAPOMENA:

Cijena za sudjelovanje na naprednoj obuci – online iznosi po sudioniku 120,00 eura+ PDV
Za korisnike LC SPI rješenja cijena po sudioniku iznosi 60,00 eura + PDV

Plaćanje se obavlja po ispostavljenom računu nakon održanog događanja.
Premium korisnici prema Općim uvjetima poslovanja, usluga 21., imaju pravo na besplatne napredne obuke – radionice za neograničen broj korisnika.

Ako je potrebno na računu navesti broj narudžbenice, molimo da nam isti dostavite najkasnije na dan održavanja edukacije na e-mail fakturiranje@spi.hr.

Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na telefon 01/6599-555 ili e-mail info@spi.hr.

PRIJAVNICA: 

Greška: Kontakt obrazac nije pronađen.