Naši konzultanti pripremili su naprednu obuku koja je namijenjena svim subjektima u sustavu proračuna koji nisu uveli riznicu ili su u početnoj fazi uvođenja.
Ulazak u sustav riznice zakonska je obveza svih jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave koji imaju barem jednog proračunskog korisnika. Sustav riznice podrazumijeva definiranje potrebnih akata za postupak ulaska u sustav, definiranje potrebnih poslovnih procesa, proračunsko, financijsko i računovodstveno usklađenje. Ulazak u sustav riznice ne podrazumijeva i istodobno objedinjenje svih novčanih transakcija po jedinstvenom računu. Moguće je proces ulaska definirati kroz faze. Kroz radionicu će biti obrađena zakonska regulativa kao i informacijski procesi koji definiraju riznicu.
Datum održavanja 24.5.2022.
Vrijeme održavanja: 9:30 – 15:00 sati
Konzultantsko savjetovanje održat će se putem aplikacije Zoom.
Sadržaj radionice:
- Zakonske odredbe vezane uz sustav riznice
- Novi Zakon o proračunu
- Izjava o fiskalnoj odgovornosti
- Nalazi Državne revizije
- Proračunske klasifikacije u procesu konsolidiranog planiranja, izvršavanja i računovodstvenog evidentiranja
- Računovodstveni i financijski preduvjeti za ulazak u sustav riznice
- Faze uvođenja sustava riznice
- Informacijski procesi u planiranju i izvršavanju proračuna kroz riznicu
UPUTE ZA PRIJAVU I PRISTUPANJE:
Potrebno je ispuniti online prijavnicu (navesti točne i potpune podatke). Sustav će automatski potvrditi zaprimanje. Dan prije edukacije, a najkasnije na dan održavanja do 2 sata prije početka, dobit ćete mail s poveznicom putem koje možete pristupiti edukaciji.
NAPOMENA:
Cijena za sudjelovanje na naprednoj obuci – online iznosi po sudioniku 900,00 kn + PDV
Za korisnike LC SPI rješenja cijena po sudioniku iznosi 450,00 kn + PDV
Plaćanje se vrši po ispostavljenom računu nakon održanog događanja.
Premium korisnici prema Općim uvjetima poslovanja, usluga 21., imaju pravo na besplatne napredne obuke – radionice za neograničen broj korisnika.
Ako je potrebno na računu navesti broj narudžbenice, molimo da nam isti dostavite najkasnije na dan održavanja edukacije na e-mail fakturiranje@spi.hr.
S obzirom na to da je broj sudionika ograničen, u slučaju prijave za sudjelovanje, a ne pojavljivanja i neotkazivanja bez obavijesti:
– u minimalnom roku od 48 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u iznosu 50% od navedene vrijednosti edukacije
– u minimalnom roku od 24 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u punom iznosu.
LC zadržava pravo limitiranja broja sudionika, prednost ostvaruju korisnici i partneri LC-a.
Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na telefon 01/6599-555 ili e-mail info@spi.hr
PRIJAVNICA:
Greška: Kontakt obrazac nije pronađen.