Od 01. lipnja 2010. na snazi je PRAVILNIK O SADRŽAJU VOĐENJA EVIDENCIJE O RADNICIMA (NN 66/10), sukladno tom pravilniku 2010. godine smo prilagodili aplikaciju SPI/Evidencija prisutnosti. SPI/Evidencija prisutnosti je aplikacija koja uvelike ubrzava obračunavanje plaća korisnicima koji vode evidenciju prisutnosti na više lokacija ili kroz sustav automatskog evidentiranja radnog vremena. Glavna funkcija aplikacije SPI/Evidencija prisutnosti je zapravo ubrzanje izrade obračuna plaća – umjesto da se prilikom obračunavanja za svakog djelatnika pojedinačno upisuje koliko je sati odradio po kojoj vrsti primanja, za sve djelatnike se ti podaci mogu odjednom povući iz Evidencije prisutnosti.
Kako bismo bili u korak sa suvremenom tehnologijom i kretanjima na IT tržištu, u suradnji sa Microsoftom Hrvatska razvili smo aplikaciju„Evidencija prisutnosti“ na Windows Azure platformi (MS Cloud computing platforma). Windows Azure predstavlja osnovu za pokretanje aplikacija i čuvanje podataka u cloud-u.
Cloud computing predstavlja razvoj i korištenje računalnih tehnologija temeljenih na Internetu (“cloud”). Cloud (Oblak) predstavlja metaforu za Internet zbog načina njegovog prikazivanja u dijagramima računalnih mreža. Oblak predstavlja tip računarstva u kojem se IT resursi pružaju kao servis, omogućujući korisnicima pristup tim servisima putem Interneta bez posebnog znanja, stručnosti ili potrebe za nadzorom tehnološke infrastrukture koja ih podržava od strane korisnika sustava. Evo nekoliko razloga zbog kojih biste željeli razmotriti korištenje Azure Cloud aplikacije SPI/Evidencija prisutnosti:
- Nije nužno korištenje ostalih SPI aplikacija;
- Aplikacija se može povezati s aplikacijama drugih proizvođača;
- Dostupnost;
- Niža cijena programske podrške: plaća se usluga, tj. onoliko koliko se koristi (troši);
- Korisniku je uvijek dostupna zadnja, najnovija verzija programske podrške;
- Programska podrška i podaci su dostupni sa svake lokacije gdje korisnik ima pristup internetu;
- Manji troškovi održavanja i nadogradnje programske podrške;
- Nema troškova direktno vezanih za kupovinu hardvera (strojne opreme), licenci za poslužiteljske operativne sustave, baze podataka, servera za elektroničku poštu, njihovu instalaciju i konfi guraciju te kasnije održavanje;
Jedini, ali i najbitniji uvjet za korištenje aplikacije je dobar i siguran pristup Internetu.
Više informacija možete dobiti od našeg Odjela prodaje i marketinga (tel: 01 6599 555, mail: prodaja@spi.hr).