Kako bi unaprijedio svoje dosadašnje uredsko poslovanje Grad Pregrada je u suradnji sa LC konzultantima krenuo u projekt uvođenja aplikacije SPI/Uredsko poslovanje koje je implementirano početkom studenog 2014. godine.

Projekt se odvijao u tri faze:

  • Priprema (dogovor oko terminskog plana, utvrđivanje poslovnog procesa kolanja predmeta i dokumenata, unos odluke o brojčanim oznakama i regulacija prava pristupa aplikaciji).
  • Edukacija djelatnika gradske uprave koja je održana u OŠ Janka Leskovara u Pregradi na kojoj su djelatnici Grada Pregrade stekli potrebna znanja za samostalni rad u aplikaciji SPI/Uredsko poslovanje.
  • Produkcija uredskog poslovanja pod nadzorom LC konzultanata.

SPI/Uredsko poslovanje u Gradu Pregradi funkcionira na slijedeći način:

  • Djelatnica pisarnice kroz aplikaciju otvori predmet (aplikacija joj dodjeli jedinstvenu klasifikacijsku oznaku predmeta) i urudžbira ulazni dokument na jednu od pročelnica.
  • Pročelnica kroz aplikaciju digitalno preuzme predmet (što se zabilježi u elektroničkoj internoj dostavnoj knjizi) i migrira ga referentu koji će ga rješavati.
  • Referent također kroz aplikaciju preuzme predmet u rad i nastavlja raditi na predmetu na način da samostalno kroz aplikaciju urudžbira izlazni dokument i pridruži mu datoteku u Wordu koju je sastavio.
  • Završetkom rada na predmetu, referent fizički dostavlja predmet djelatnici pisarnice koja kroz aplikaciju provodi arhiviranje predmeta.

Više informacija o aplikaciji SPI/Uredsko poslovanje možete dobiti od našeg Odjela marketinga i prodaje.