LC javna nabava

Upišite redoviti program usavršavanja u području javne nabave Provođenje jednostavne nabave kroz EOJN RH, (elektronička dostava ponuda, otvaranje ponuda, pitanja/pojašnjenja) te izrada Dokumentacije o nabavi i pregled i ocjena ponuda kroz najnoviju praksu DKOM-a i VUS-a u trajanju od 8 nastavnih sati i produžite certifikat.

Edukacija će se održati 24. studenoga 2020. s početkom u 9:00 sati, WEBinar online certificirani program usavršavanja

Predavači: Zvonimir Jukić i Mijo Čavlina

Teme:

  • Jednostavna nabava
  • Provođenje jednostavne nabave kroz EOJN RH
  • Najnovija praksa DKOM-a u izradi Dokumentacije o nabavi
  • Najnovija praksa DKOM-a u postupke pregleda i ocijene ponuda

Detaljan raspored predavanja pogledajte OVDJE

Usavršavanje u području javne nabave održava se u organizaciji tvrtke LIBUSOFT CICOM d.o.o.
Sukladno preporukama Nacionalnog stožera civilne zaštite i donesenih mjera za sprječavanje širenja koronavirusa:
Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta (Uprava za politiku javne nabave) odobrilo je 21. srpnja 2020. održavanje programa usavršavanja iz područja javne nabave u obliku webinara.

Webinar je program usavršavanja na kojem možete prisustvovati online iz udobnosti vlastitog doma ili ureda (koristeći računalo, laptop, tablet ili mobilni uređaj).
Potreban vam je neki od navedenih uređaja kao i pristup internetu.
Pratite prijenos slike i zvuka te pripremljenih prezentacija online uz mogućnost postavljanja pitanja i sudjelovanja kao da ste prisutni na klasičnom programu usavršavanja.

Osobe koje sudjeluju na webinaru ostvaruju bodove kojima mogu obnoviti certifikat iz područja javne nabave. Nakon 8 odslušanih sati ostvaruje se pravo na 8 bodova.
Potrebno se prijaviti putem priložene online prijavnice. Svi prijavljeni dobit će putem e-maila (najkasnije dan prije održavanja webinara) jedinstvenu poveznicu (link) koja je generirana isključivo za prijavljenog sudionika, putem koje je potrebno napraviti registraciju i pristupiti programu usavršavanja. Registraciju je potrebno napraviti 30-ak minuta prije početka programa usavršavanja, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć.

TEHNIČKI PREDUVJETI:

  • za prijenos webinara koristi se Zoom platforma
  • neophodno je osigurati pristup internetu te imati uređaj na kojem ćete pratiti webinar. Taj uređaj može biti: računalo, laptop, tablet ili mobilni uređaj koji treba imati ugrađene zvučnike ili možete koristiti slušalice.
  • pristup putem jedinstvene poveznice moguć je isključivo prijavljenom sudioniku i nije ga moguće dijeliti niti pratiti preko dva uređaja istovremeno
  • za pristup i praćenje webinara nije potrebno imati posebnih tehničkih znanja
  • potrebno je napraviti korake navedene u nastavku te pratiti uputstva koja ćete dobiti na e-mail nakon što se prijavite na program usavršavanja
  • ukoliko budete imali pitanja vezanih za tehničke aspekte sudjelovanja na ovim programima usavršavanja slobodno nam ih pošaljite na marketing@spi.hr

KORACI ZA SUDJELOVANJE NA WEBINARU:
1. Prijavite se na webinar/program usavršavanja putem priložene online prijavnice u koju je neophodno unijeti ime, prezime i OIB koji ujedno služe kao dokaz da ste sudjelovali na webinaru
2. Na vaš e-mail stići će potvrda o uspješno zaprimljenoj prijavi
3. Nakon toga potrebno je uplatiti kotizaciju, najkasnije do 20. studenog 2020.
4. Poziv na sudjelovanje, koji sadrži jedinstvenu poveznicu generiranu samo za vas i lozinku za ulazak, stići će na vaš e-mail najkasnije dan prije webinara
5. Poželjno je da jedinstvenu poveznicu aktivirate 30 minuta prije početka kako biste bili na vrijeme spremni za predavanje
6. Nakon prijave putem jedinstvene poveznice pričekajte dok webinar ne počne u zakazano vrijeme (u 9:00 sati)
7. Po završetku edukacije, u roku od 5 radnih dana, putem e-maila ćete dobiti materijale sa seminara a na vašu adresu stići će poštom potvrda o sudjelovanju

Prijavite se najkasnije do 20.11.2020. godine u 12:00 sati putem priložene PRIJAVNICE koja je aktivna do krajnjeg roka za prijavu ili do popunjenja kapaciteta

KOTIZACIJA
Kotizacija za usavršavanja u području javne nabave iznosi 720,00 kn po sudioniku. (Oslobođeno od obračuna PDV-a temeljem članka 39., st. 1 i Zakona o porezu na dodanu vrijednost). Kotizaciju za sudjelovanje, molimo, uplatite zaključno s 20.11.2020. godine na račun tvrtke LIBUSOFT CICOM d.o.o. IBAN HR4123600001101337826, pod model plaćanja navesti 00 42352-OIB korisnika. Potvrdu o uplati pošaljite na e-mail prodaja@spi.hr.
LC korisnici kotizaciju mogu uplatiti i nakon održanog savjetovanja.
Ukoliko je potrebno na računu navesti broj narudžbenice, molimo da nam isti dostavite najkasnije na dan održavanja edukacije na e-mail fakturiranje@spi.hr.
Obzirom da je broj sudionika ograničen, u slučaju prijave za sudjelovanje, a ne pojavljivanja i neotkazivanja bez obavijesti:
– u minimalnom roku od 48 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u iznosu 50% od navedene vrijednosti edukacije
– u minimalnom roku od 24 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u punom iznosu.


PRIJAVNICA: