Objavljeno: 15.04.2019.

Na prvom Specijalističkom seminaru Od računa do eRačuna, održanom krajem prošle godine, obuhvaćene su bile teme vezane za prvu fazu digitalizacije računa. Sada je pravi trenutak za nastavak jer Zakon nalaže nove obveze.
Zakon o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi propisuje da od 1. srpnja 2019. svi dobavljači u postupcima javne nabave moraju za svoje usluge ispostaviti eRačun, a naručitelj ga mora moći zaprimiti. Zvuči jednostavno, ali u praksi često nije tako. Puno je još nedoumica koje treba razjasniti prije tog roka. Između ostalog, u primjeni je i novi Pravilnik o tehničkim elementima, izdavanju i razmjeni elektroničkog računa i pratećih isprava u javnoj nabavi (NN 32/2019) objavljen 29.03.2019.

Zato smo pripremili Specijalistički seminar  „Od prvog srpnja svi računi stižu elektroničkim putem. Jeste li spremni?“ na kojem ćemo razjasniti većinu dvojbi i odgovoriti na pitanja koja još uvijek stoje na putu potpunoj digitalizaciji prometa eRačunima.
Specijalistički seminar „Od prvog srpnja svi računi stižu elektroničkim putem. Jeste li spremni?“ – održat će se 16. svibnja 2019. u Hotelu Panorama Zagreb
Najzanimljivije teme iznijeti će stručnjaci iz Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta te iz Fine, a ulogu posrednika u procesu s eRačunima pojasniti će posrednici sami.

Izdvajamo neke od tema seminara:

  • Iskustva u implementaciji eRačuna
  • Zakon i Pravilnik o izdavanju eRačuna u postupcima javne nabave – provedba i iskustva
  • Specifičnosti LC Koncepta eRačuna za sve opcije primjene
  • Kako do certifikata/korisničkog imena i lozinke
  • Zaprimanje eRačuna u SPI sustav – proces implementacije
  • Praktičan primjer zaprimanja i obrade eRačuna
  • Informacijski posrednici – uloga i prednosti posredništva
    Sudjeluju:  Moj eRačun, Teledom,  Hrvatska Pošta, Hrvatski Telekom, DB Informatika, FINA
  • Slanje eRačuna iz SPI sustava – proces i primjeri

Planirani program rada potražite OVDJE


NAPOMENA:

Kotizacija za Specijalistički seminar iznosi 1.200,00 kn + PDV po sudioniku.
Za korisnike LIBUSOFT CICOM-a uz poseban popust kotizacija iznosi 1.000,00 + PDV

Prijavite se najkasnije do 14.05.2019. godine u 12:00 sati putem priložene PRIJAVNICE koja je aktivna do krajnjeg roka za prijavu ili do popunjenja kapaciteta dvorane.

Kotizaciju za sudjelovanje molimo uplatite zaključno s 14.05.2019. godine na račun tvrtke LIBUSOFT CICOM d.o.o. IBAN HR4123600001101337826, a potvrdu o uplati molimo pošaljite na fax broj 01/6599-513 ili na e-mail prodaja@spi.hr.
Pod model plaćanja navesti 00 36711-OIB korisnika.
Postojeći LC korisnici kotizaciju mogu uplatiti i nakon održanog savjetovanja.

Obzirom da je broj sudionika ograničen, u slučaju prijave za sudjelovanje, a ne pojavljivanja i neotkazivanja bez obavijesti:
– u minimalnom roku od 48 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u iznosu 50% od navedene vrijednosti edukacije
– u minimalnom roku od 24 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u punom iznosu.

U cijenu napredne obuke/seminara/radionice uključeni su radni materijali i prigodna zakuska.