Upišite redoviti program usavršavanja u području javne nabave Izmjene ugovora i okvirnih sporazuma, upotpunjenje i pojašnjenje ponuda, praksa DKOM-a u trajanju od 8 nastavnih sati i produžite certifikat.

Nastavni program sukladan je Pravilniku o izobrazbi u području javne nabave (NN br: 65/2017) i sadrži teme:

  • Izmjene ugovora i okvirnih sporazuma
  • Pravila postupanja pri upotpunjenju i pojašnjenju ponuda
  • Najnovija praksa Državne komisije po fazama postupka javne nabave

Predavačice – trenerice u području javne nabave:

  • Maja Kuhar, zamjenica državnog tajnika, Središnji državni ured za središnju javnu nabavu
  • Nikolina Bačurin, direktorica Public Tenders d.o.o.

Gosti predavačima:

  • Mijo Čavlina, konzultant za javnu nabavu, LIBUSOFT CICOM d.o.o.
  • Martina Bogner, voditeljica pravnog odjela, LIBUSOFT CICOM d.o.o.

 

Potvrdu za obnavljanje certifikata za javnu nabavu izdaje LIBUSOFT CICOM d.o.o. ovlašteni nositelj programa izobrazbe u sustavu javne nabave (Evidencijski broj: 78)
Edukacija će se održati 5. srpnja 2019. u prostorijama tvrtke LIBUSOFT CICOM, Remetinečka cesta 7a, Zagreb
Informacije: mijo.cavlina@spi.hrmartina.bogner@spi.hr

Detaljan raspored predavanja pogledajte OVDJE

 


NAPOMENA:
 

Kotizacija za usavršavanja u području javne nabave iznosi 720,00 kn + PDV po sudioniku. 
 
Prijavite se najkasnije do 03.07.2019. godine u 12:00 sati putem priložene PRIJAVNICE koja je aktivna do krajnjeg roka za prijavu ili do popunjenja kapaciteta dvorane.
 
Kotizaciju za sudjelovanje molimo uplatite zaključno s 03.07.2019. godine na račun tvrtke LIBUSOFT CICOM d.o.o.  IBAN HR4123600001101337826, a potvrdu o uplati molimo pošaljite na fax broj 01/6599-513 ili na e-mail prodaja@spi.hr.
Pod model plaćanja navesti 00 36711-OIB korisnika.
Postojeći LC korisnici kotizaciju mogu uplatiti i nakon održanog savjetovanja.
 
Obzirom da je broj sudionika ograničen, u slučaju prijave za sudjelovanje, a ne pojavljivanja i neotkazivanja bez obavijesti:
– u minimalnom roku od 48 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u iznosu 50% od navedene vrijednosti edukacije
– u minimalnom roku od 24 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u punom iznosu.
 
U cijenu napredne obuke/seminara/radionice uključeni su radni materijali i prigodna zakuska