​Objavljeno: 02.01.2018.
Bliži se kraj godine i s njim redoviti posao otvaranja nove poslovne godine u SPI aplikacijama te otvaranje financijskog početnog stanja. Molimo korisnike da planiraju ove poslove i da nam se što ranije jave kako bismo se mogli kvalitetno organizirati u njihovom izvršavanju.
 
Napominjemo da otvaranje poslovne godine prethodi prijenosu početnog stanja, te da je novu poslovnu godinu dobro otvoriti prije isteka kalendarske godine kako bi se moglo nastaviti raditi u aplikacijama kod kojih nema prijenosa početnog stanja. Ovo nije obavezno, ali također osigurava da se neće moći pojaviti neka rupa ili prazni hod.
 
Obrazac za prijavu datuma obavljanja ovih poslova kao i upute za otvaranje poslovne godine, ako odlučite sami otvoriti novu poslovnu godinu, možete pronaći na sljedećim linkovima:

/linkovi dostupni SAMO registriranim korisnicima/

(prijava/registracija u u gornjem dijelu stranice)

VAŽNO! Korisnici koji su u sustavu RIZNICE, a koriste aplikacije instalirane na serveru grada ili općine mogu otvoriti godinu tek onda kad grad/općina to zatraži!

Kod prijave datuma kada želite da se izvrši određena aktivnost (otvaranje nove poslovne godine ili prijenos početnog stanja) poslove ćemo obavljati sukladno po prioritetima korisnika obzirom na status održavanja. To konkretno znači ukoliko se prijavi za isti datum više korisnika, tada ćemo poslu pristupiti od korisnika koji ima veći status održavanja. Isto tako ukoliko je traženi datum zauzet velikim brojem korisničkih zahtjeva, zadržavamo pravo da se datum pomiče sukladno mogućnostima obavljanja tog posla.
 
Ujedno Vas molimo da vodite računa o zatraženim datumima poslova te da provjerite sa svim odjelima/odsjecima/podružnicama da su završeni svi poslovi kako bi se tražena aktivnost mogla nesmetano napraviti (bez da se poslije treba poništavati prijenos zbog nekih nedovršenih poslova).