Svim korisnicima proračunskog računovodstva, pripremili smo radionicu Usklađenje i kontrola podataka kao priprema za što kvalitetniju i jednostavniju pripremu financijskih izvještaja. Cilj radionice je pomoći korisnicima u procesu usklađenja i pripreme za financijske izvještaje.
Sadržaj:
- Uvod – osnovni ciljevi i oblici usklađenja
- Usklađenja unutar proračunskog računovodstva
- Usklađenje između nadležnog proračuna i proračunskih korisnika
- Primjeri usklađenja
- Usklađenje sa analitičkim evidencijama (salda konti, dugotrajna imovina, materijalno)
Datum održavanja obuke je 19.11.2020.
Planirano trajanje obuke je 09:30-15:00h
Napredna obuka održat će se online, putem aplikacije Zoom.
Napomena:
Cijena napredne obuke/radionice po danu i sudioniku iznosi 500,00 kn + PDV.
Nakon održane napredne obuke/radionice uplatu je potrebno izvršiti po ispostavljenom računu.
Premium korisnici prema Općim uvjetima poslovanja, usluga 21., imaju pravo na besplatne napredne obuke – radionice za neograničen broj korisnika.
Ukoliko je potrebno na računu navesti broj narudžbenice, molimo da nam isti dostavite najkasnije na dan održavanja edukacije na e-mail fakturiranje@spi.hr.
Obzirom da je broj sudionika ograničen, u slučaju prijave za sudjelovanje, a ne pojavljivanja i neotkazivanja bez obavijesti:
– u minimalnom roku od 48 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u iznosu 50% od navedene vrijednosti edukacije
– u minimalnom roku od 24 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u punom iznosu.
Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na telefon 01/6599-555 ili e-mail info@spi.hr.
Prijavnica:
Greška: Kontakt obrazac nije pronađen.