Vrijeme održavanja: 13. studeni 2025. u trajanju od 12:00 – 13:30 sati
Mjesto održavanja: Webinar – online
Predavač: Dalibor Šarić, Viši specijalist analitičkih projekata
- prihvat i preuzimanje e-računa – kako prepoznati i ispravno preuzeti pristigli e-račun iz sustava
- urudžbiranje – upis i evidentiranje zaprimljenih e-računa
- dodjela procesa i likvidatura – postupci dodjele, prosljeđivanja na obradu i odobravanje računa
- knjiženje u SC aplikaciji – završna faza obrade i evidentiranja računa u sustavu
- najčešće pogreške pri urudžbiranju i likvidaturi
- osiguranje sljedivosti i pravilne kontrole tijekom cijelog procesa
- preporučene prakse za bržu i točniju obradu e-računa
Cijene i uvjeti
Cijena za sudjelovanje na webinaru iznosi po sudioniku 142.00 eura+ PDV
Za korisnike LC SPI rješenja cijena po sudioniku iznosi 80.00 eura + PDV
Posebne mogućnosti korisnici mogu pronaći u Općim uvjetima poslovanja objavljenima na zatvorenom dijelu weba.
Otkazivanje sudjelovanja na edukaciji/seminaru podliježe sljedećim uvjetima:
- otkazivanje do 5 kalendarskih dana prije početka edukacije/seminara – bez naknade
- otkazivanje od 2 do 4 kalendarska dana prije početka edukacije/seminara – naplaćuje se 50 % iznosa kotizacije
- otkazivanje 1 dan prije početka ili nedolazak bez prethodne obavijesti – naplaćuje se 100 % iznosa kotizacije
Molimo vas da nas o eventualnom otkazivanju sudjelovanja obavijestite što je prije moguće putem e-maila ili telefona. U slučaju spriječenosti, moguće je poslati zamjenu bez dodatne naknade, a uz prethodnu najavu. Libusoft Cicom zadržava pravo otkazivanja ili odgode edukacije/seminara, o čemu će sudionici biti pravovremeno obaviješteni, a uplaćena kotizacija bit će prenesena na novi termin prema dogovoru ili u cijelosti vraćena.
Ako je potrebno na računu navesti broj narudžbenice, molimo da nam navedeni broj dostavite najkasnije na dan održavanja edukacije na e-mail fakturiranje@spi.hr.
Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na broj telefona 01/6599-555 ili e-mail info@spi.hr.