LC aplikacije od sada pružaju jednostavan prihvat podataka iz baze Ministarstva unutarnjih poslova i kreiranje potvrde izravno uz predmet postupka

Razmjena podataka između javnopravnih tijela nije samo jedna od glavnih prednosti digitalizacije, već i zakonska obveza. Razmjena podataka olakšava građanima, ali i samim tijelima javne uprave vođenje postupaka te rezultira smanjenjem opterećenja službenika i bržim i učinkovitijim poslovanjem javnopravnih tijela. Uz benefite jednostavnijeg vođenja postupaka ujedno se ispunjava i zakonska obveza koja nalaže tijelima javnog sektora da u provedbi postupaka pribave podatke iz javnih registara po službenoj dužnosti, bez traženja istih podataka od stranaka, građana ili poslovnih subjekata u postupku. Registar Ministarstva unutarnjih poslova koji se vodi za fizičke osobe i vozila možda je najpotrebniji alat za svako javnopravno tijelo. Ne samo da služi kao temeljni izvor svih informacija nego pomaže i vjerodostojno identificirati građanina, što je prvi korak svakog postupka, bilo da je riječ o procedurama vezanim uz rad, obrt, invalidninu, uknjižbu imovine, vozila, ostvarivanje socijalnih prava, ovršni postupak itd.

U namjeri da svojim korisnicima osiguramo cjelovitu podršku i optimizirane procese u skladu sa zakonskim propisima kreirali smo modul MUP koji omogućuje prihvat podataka iz Registra MUP a te kreiranje potvrda izravno uz predmet postupka!

Uz naš modul MUP, „virtualni šalter MUP-a“ Vam je na raspolaganju 24 sata dnevno!

>> OVDJE preuzmite letak