Izuzetnu pažnju pridajemo podršci u svakodnevnom radu naših korisnika, kao i usavršavanju isporučenog proizvoda ili usluge. Kako bismo Vam mogli što brže pomoći posebno izdvajamo uslugu LC WebTicketing – sustav slanja i obrade korisničkih zahtjeva koji omogućava da sve upite do naših stručnjaka uputite najkraćim i najbržim putem. Registaracija je jednostavna – putem online prijave.

 

Zašto LC web ticketing?

  • BRZINA
    Nema bržeg načina za slanje upita ili zahtjeva prema LC-u od slanja putem usluge LC Web Ticketing. Obrada Vašeg upita započinje onog trena kada kliknete na „zaprimi“ i cijelo vrijeme možete pratiti status Vašeg predmeta.
  • JEDNOSTAVNOST
    Slanje upita putem LC Web Ticketinga odvija se kroz internetski preglednik putem web aplikacije. Brza komunikacija s LC-om ostvaruje se kroz jednostavno intuitivno sučelje. Potrebna je samo online registracija i korištenje može započeti, a zahtjev možete uputiti kad god to želite jer Vam je aplikacija uvijek na raspolaganju.
  • TOČNOST
    Putem LC Web Ticketing usluge Vaši zahtjevi stižu direktno u naš CRM sustav. Koristeći ovaj način slanja osiguravate točnost prijenosa upita do naših stručnjaka, što omogućava kvalitetnije, efikasnije i brže rješavanje zahtjeva.

 

Dodatne prednosti korištenja LC WT usluge:

  • dvosmjerna komunikacija s LC-om
  • slanje zahtjeva i uvid u poslane zahtjeve
  • uvid u status zahtjeva
  • 24-satna dostupnost LC WT
  • obavijest korisnicima o promjeni statusa zahtjeva putem e-maila

 

Korištenje LC WT je u potpunosti besplatno za sve aktivne i pasivne statuse mjesečnog održavanja.