Koordinacija će se održati u petak, 17. studenog 2017. godine u Hotelu Amalia (Trg Sv. Trojstva 27, Ludbreg) s početkom u 08:30 sati, s nizom aktualnih tema s kojima se susreću čelnici JLS u svom svakodnevnom radu. Domaćin Koordinacije je Grad Ludbreg i gradonačelnik Dubravko Bilić, uz čije pokroviteljstvo nam je posebno zadovoljstvo i čast pozvati Vas na sudjelovanje u zanimljivim prezentacijama i prenošenju iskustava dobre prakse za učinkovitiju organizaciju JLS.
Od pripremljenih tema posebno izdvajamo:
- Što nakon ukidanja Poreza na nekretnine, aktualnosti u komunalnom i vodnom gospodarstvu
- Prekršajna odgovornost čelnika za pravodobnu i potpunu naplatu gradskih/općinskih prihoda
- Unutarnje ustrojstvo jedinica lokalne samouprave kao prepreka uspješnom razrezu i naplati javnih davanja
- Usklađivanje podataka o objektima (nekretninama) u cilju obuhvata svih nekretnina na području JLS
- Projekcija prihoda od komunalne naknade, GeoBI financijske analize
Nakon završetka radnog dijela (oko 12 sati) organiziran je zajednički radni ručak za sve pravodobno prijavljene sudionike Koordinacije, također u hotelu.
Sudjelovanje na koordinaciji, prezentacijama i zajedničkom ručku je besplatno.
Molimo Vas da svoj dolazak potvrdite putem priloženog obrasca PRIJAVNICE najkasnije do srijede 15. studenog 2017. godine ili putem e-maila prodaja@spi.hr.