Nakon uspješno održanih sedam proljetnih Koordinacija grado/načelnika (Baška 05/2010, Vodice 05/2011, Rabac-Labin 05/2012, Biograd 04/2013, Crikvenica 04/2014, Brač 04/2015, Poreč 04/2016), te prve jesenske koordinacije koja je održana u listopadu 2017. godine u Našicama, ove jeseni smo odlučili organizirati još jednu Koordinaciju u suradnji s Udrugom gradova i to prvenstveno namijenjenu čelnicima JLS s područja Međimurske, Varaždinske te Krapinsko-zagorske županije.

Koordinacija će se održati u petak, 17. studenog 2017. godine u Hotelu Amalia (Trg Sv. Trojstva 27, Ludbreg) s početkom u 08:30 sati, s nizom aktualnih tema s kojima se susreću čelnici JLS u svom svakodnevnom radu. Domaćin Koordinacije je Grad Ludbreg i gradonačelnik Dubravko Bilić, uz čije pokroviteljstvo nam je posebno zadovoljstvo i čast pozvati Vas na sudjelovanje u zanimljivim prezentacijama i prenošenju iskustava dobre prakse za učinkovitiju organizaciju JLS.

Od pripremljenih tema posebno izdvajamo:

  • Što nakon ukidanja Poreza na nekretnine, aktualnosti u komunalnom i vodnom gospodarstvu
  • Prekršajna odgovornost čelnika za pravodobnu i potpunu naplatu gradskih/općinskih prihoda
  • Unutarnje ustrojstvo jedinica lokalne samouprave kao prepreka uspješnom razrezu i naplati javnih davanja
  • Usklađivanje podataka o objektima (nekretninama) u cilju obuhvata svih nekretnina na području JLS
  • Projekcija prihoda od komunalne naknade, GeoBI financijske analize

Nakon završetka radnog dijela (oko 12 sati) organiziran je zajednički radni ručak za sve pravodobno prijavljene sudionike Koordinacije, također u hotelu.

Sudjelovanje na koordinaciji, prezentacijama i zajedničkom ručku je besplatno.

Molimo Vas da svoj dolazak potvrdite putem priloženog obrasca PRIJAVNICE najkasnije do srijede 15. studenog 2017. godine ili putem e-maila prodaja@spi.hr.