Kako bismo pomogli našim korisnicima u pripremi dokumenata potrebnih za potpisivanje Izjave o fiskalnoj odgovornosti pripremili smo za Vas Konzultantsko savjetovanje – pripremne radnje za sastavljanje i predaju Izjave o fiskalnoj odgovornosti za Komunalna poduzeća i druga trgovačka društva u vlasništvu države ili JLP(R)S.

Konzultantsko savjetovanje je namijenjeno korisnicima koji su unutar komunalnih i drugih trgovačkih društava u vlasništvu države ili JLP(R)S zadužene za testiranje poslovanja radi prikupljanja dokumenata za potpisivanje Izjave o fiskalnoj odgovornosti.

Konzultantsko savjetovanje održava se 16. prosinca 2014. godine u Hotelu Panorama Zagreb s početkom u 09:00 sati. Predviđeno trajanje savjetovanja je od 09:00 do 16:00 sati.

Program rada Konzultantskog savjetovanja je:

1. OTVARANJE RADIONICE I IZLAGANJE PLANA RADA
2. ZAKONSKI OKVIR

  • Trenutno stanje i izmjene i dopune Zakona o fiskalnoj odgovornosti
  • Novosti koje donosi novi Zakon o sustavu unutarnjih financijskih kontrola u javnom sektoru
  • Obaveze koje dolaze sa proširenjem obveznika primjene Zakona o sustavu unutarnjih financijskih kontrola u javnom sektoru

3. SADRŽAJ UREDBE O SASTAVLJANJU I PREDAJI IZJAVE O FISKALNOJ ODGOVORNOSTI I IZVJEŠTAJA O PRIMJENI FISKALNIH PRAVILA
4. ROKOVI SASTAVLJANJA I PREDAJE
5. PRAKTIČNI RAD NA DOKUMENTIMA KOJI SE MORAJU PRILOŽITI UZ IZJAVU:

  • UPITNIK
    • Način testiranja pitanja iz Upitnika
    • Reference, tablice za testiranje
    • Područja testiranja
  • PLAN OTKLANJANJA SLABOSTI I NEPRAVILNOSTI
    • Što sve i na koji način treba napraviti kako bi mogli otkloniti uočene nepravilnosti
  • IZVJEŠĆE O OTKLONJENIM SLABOSTIMA I NEPRAVILNOSTIMA UTVRĐENIMA PRETHODNE GODINE
    • Priprema za popunjavanje Izvješća iduće godine
  • NAPUTAK O OTKRIVANJU, POSTUPANJU I IZVJEŠĆIVANJU O NEPRAVILNOSTIMA U UPRAVLJANJU SREDSTVIMA
    • Obveznici primjene
    • Osoba za nepravilnosti
    • Postupanje po nepravilnostima
    • Izvješćivanje o nepravilnostima
  • MIŠLJENJE UNUTARNJIH REVIZORA O SUSTAVU FINANCIJSKOG UPRAVLJANJA I KONTROLA
    • Zakonski okvir
    • Obveznici primjene
    • Sadržaj mišljenja

6. PITANJA I ODGOVORI

NAPOMENA:

Cijena napredne radionice za jedan dan je 800,00 kn + PDV (1000,00 kn s uključenim popustom od 20%) po sudioniku/radionici. Plaćanje se vrši po ispostavljenom računu nakon održanog Konzultantskog savjetovanja.

Premium korisnici prema Općim uvjetima poslovanja, usluga 25., imaju pravo na seminar za jednog polaznik/dan mjesečno na svakih 10.000 kn iznosa za mjesečno održavanje.

Ukoliko se odlučite sudjelovati na savjetovanju, molimo Vas da najkasnije do 12. prosinca 2014. godine u 12:00 sati  izvršite prijavu sudionika putem priložene prijavnice.

Napomena: obzirom da je broj sudionika ograničen, u slučaju prijave za sudjelovanje a ne pojavljivanja i neotkazivanja u minimalnom roku od 48 sati, naplaćuje se kotizacija u punom iznosu.

Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na telefon 01/6599-555 ili e-mail info@spi.hr.