Konferencija za medije u Gradu Novalji povodom implementacije platforme Otvoreni grad
U utorak, 23. 11. 2021., u Novalji je održana konferencija za medije, povodom implementacije platforme Otvoreni grad, a platformu je svima zainteresiranima predstavio gradonačelnik Grada Novalje Ivan Dabo te u ime partnerske tvrtke LIBUSOFT CICOM d.o.o., koja je implementirala Otvoreni grad: Tomislav Knežević (Voditelj Odjela marketinga i prodaje).
Otvoreni grad (novalja.otvorenigrad.hr) je web platforma koja građanima pruža niz elektroničkih usluga koje se odnose na informiranje ili komunikaciju s gradskim službama te daje uvid u funkcioniranje grada, i to sve na jednom mjestu. Ova moderna i otvorena online platforma ima za cilj građanima omogućiti što transparentnije, brže i učinkovitije sudjelovanje u gradskim aktivnostima.
Do sada su implementirane 4 funkcionalnosti u sklopu platforme te je građanima omogućen pristup i korištenje sljedećih: Sustav informiranja građana, Financijske kartice, Digitalni obrasci i iTransparentnost. U tijeku je i implementacija funkcionalnosti iProračun, koja će građanima uskoro biti dostupna za korištenje.
Grad Novalja brine o napretku i podizanju životnog standarda građana, stoga je u veljači 2021. g. započela s pripremama izrade suvremene web platforme Otvoreni Grad. Cijeli projekt pokrenut je sa željom da se građanima pruži niz elektroničkih usluga koje se odnose na informiranje ili komunikaciju s gradskim službama, kao i uvid u funkcioniranje Grada. Ovime Grad Novalja, kao jedan od najuspješnijih hrvatskih malih gradova, ide još jedan korak naprijed u svom razvoju, a potpunim otvaranjem prema građanima nastoji se transparentnost podići na još viši nivo. Platforma otvoreno nudi jednostavan pristup i ima funkciju centralnog web mjesta za sve relevantne informacije, ali i korištenje digitalnih servisa, što olakšava i ubrzava sve administrativne procese prema gradu.
Od sada, uz pomoć Otvorenog grada, Grad Novalja jednostavno stvara okolinu koja može prikupljati, obrađivati i distribuirati podatke i informacije iz realnog vremena, kako bi se na temelju istih donosile kvalitetnije odluke na razini grada, organizacija, ali i pojedinaca.
Ovakvim pristupom strategija Grada Novalje oslanja se na napredna tehnološka, digitalna rješenja, a svoje aktivnosti, procese i smjernice djelovanja stavljaju se u službu građana, pri čemu je koncept otvorenog i transparentnog upravljanja gradom okosnica promišljanja o budućnosti lokalne zajednice. Jedan od najvažnijih ciljeva je aktivno uključivanje građana u komunikaciju s gradom, zbog čega je od iznimne važnosti nastojanje da se građanima približe relevantne informacije. Digitalizacija pridonosi efikasnijem upravljanju gradom, optimizaciji investiranja, ostvarivanju ušteda i bržem donošenju odluka, što za građane u konačnici znači kvalitetniji i bolji životni standard.
Više na: https://lokalni.vecernji.hr/gradovi/uz-brigu-o-napretku-i-standardu-grad-se-otvara-gradanima-24569