Postali ste pročelnik, ravnatelj, voditelj tima i sada se više bavite ljudima nego strukom? Znamo kako vam je. Baš zato smo u ovo krizno doba osmisliti jednostavne i efikasne alate s kojima pojednostavljujete vođenje timova. Odgovaramo na pitanja koji liderski stil odabrati, kako ispravno delegirati zadatke i što ćete dobiti ispravnom povratnom informacijom za vaše suradnike. Iskoristite priliku i budete spremni za izmijenjeno vrijeme poslovanja. Cilj programa je poboljšati vještine komuniciranja, vođenja i motivacije za postignućima.

Datum održavanja: 25.02.2021., od 10.00 do 12.00 sati
LC WEBinar će se održat putem aplikacije Zoom.

 

Teme koje ćemo obrađivati
1. Važnost i pravila internog komuniciranja
2. Učinkovito vođenje sastanka uživo i online
3. Delegiranje kao alat upravljanja
4. Kako se povratna informacija daje i prima
5. Zašto je komunikacija važna za timsku klimu

Zašto je ova edukacija važna za općine, gradove i županije – javnu upravu
Javna uprava određuje u velikom dijelu kvalitetu života građana. U vremenima kriznog poslovanja upravo javna uprava treba alate koji će voditeljima i liderima osigurati jednostavnije upravljanje. U samo dva sata ojačavamo vaš liderski stil i pomažemo vam da jednostavnije vodite timove u izazovnim vremenima.

Tri razloga zašto doći na radionicu
1. Uvjeti poslovanja su se promijenili i velik je pritisak na voditeljima i liderima
2. Nudimo vam konkretne vježbe i alate za poboljšanje vašeg upravljanja timovima
3. Zajedno tražimo način da „nabildamo“ vaš liderski stil

Ovo je radionica za vas
1. Ukoliko ste svjesni kako je 70% motivacije u poslovnom okruženju ovisno upravo o voditeljima i ravnateljima.
2. Ukoliko nema jasan plan internog komuniciranja, kao 60% organizacija.
3. Ukoliko želite postati otporniji na krizne situacije.

Nakon programa polaznici će znati kako poboljšati interpersonalnu komunikaciju, jednostavnije voditi sebe i druge te prilagoditi način vođenja i komuniciranja upravo svojem timu. Program je koncipiran u 3 osnovne cjeline s puno primjera i aktivnih zadataka. Svako modul uključuje predstavljanje konkretnih znanja i vještina, upoznavanje s provjerenim tehnikama, vježbu i diskusiju te plan provođenja naučenog u praksi.


O predavaču
Melita Pavlek završila je studij novinarstva te poslijediplomski studij za demokraciju i razvoj. Svoju poslovnu karijeru nastavlja u odnosima s javnošću te više od 10 godina surađuje kao savjetnik za komuniciranje u elektroničkim i pisanim medijima.
Zbog većeg interesa u pravcu razvoja ljudskih resursa završava LIFT SHIFT edukaciju i Londonsku školu za odnose s javnošću te NLP Leadership Practitioner i NLP Master coach edukaciju. Iza sebe ima niz održanih edukacija, predavanja i treninga te se posebno specijalizirala za javni nastup i leadership


UPUTE ZA PRIJAVU I PRISTUPANJE:
Potrebno je ispuniti online prijavnicu (navesti točne i potpune podatke). Sustav će automatski potvrditi zaprimanje.
Dan prije edukacije (najkasnije na dan održavanja do 2 sata prije početka), dobit ćete mail s poveznicom putem koje možete pristupiti na edukaciju.

NAPOMENA:
Cijena radionice: 400,00 kn +PDV

Plaćanje se vrši po ispostavljenom računu nakon održanog događanja.
Ukoliko je potrebno na računu navesti broj narudžbenice, molimo da nam isti dostavite najkasnije na dan održavanja edukacije na e-mail fakturiranje@spi.hr.

Obzirom da je broj sudionika ograničen, u slučaju prijave za sudjelovanje, a ne pojavljivanja i neotkazivanja bez obavijesti:
– u minimalnom roku od 48 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u iznosu 50% od navedene vrijednosti edukacije
– u minimalnom roku od 24 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u punom iznosu.

Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na telefon 01/6599-555 ili e-mail info@spi.hr.


PRIJAVNICA:

Greška: Kontakt obrazac nije pronađen.