„Najviše volim kada nemam dovoljno informacija i kada ne znam kada mogu očekivati odgovor“ – rekao je nitko nikad, a najmanje vi. Svjesni smo koliko ste vi – naši korisnici, opterećeni poslom, izazova s kojima se susrećete i vremena kojim raspolažete. Ima i onih ludih dana na poslu. Hrpa novih mailova, kolega se ne javlja, računalo ne radi dobro, novi zakoni, nedostaje pečat, telefon neprestano zvoni i šlag na kraju – čekate odgovor na neki važan upit, a ne znate kada ga očekivati i je li možda negdje nešto zapelo. Svaka informacija koja vam nedostaje i svaka „izgubljena“ minuta često utječe na ostatak posla, što može izazvati nepotreban stres i loše utjecati na učinkovitost. Posljednjih gotovo 30 godina svjedoci ste da ulažemo maksimalan trud u pravovremenu reakciju na svaki vaš upit. Osim toga, kontinuirano radimo na unaprjeđenju internih procesa koji, između ostalog, utječu i na komunikaciju prema svim našim partnerima i korisnicima te indirektno – na vašu učinkovitost. Upravo zato, odlučili smo unaprijediti kompletan proces obavještavanja korisnika o statusu zaduženja i staviti ga na još viši nivo. Dosadašnja praksa bila je uspješna po pitanju rješavanja vaših zahtjeva, međutim prepoznali smo prostor za napredak oko slanja povratne informacije.
Od sada, u svakom ćete trenutku imati pravovremenu i što precizniju informaciju o zahtjevu kojeg ste nam dostavili. Nakon što pošaljete ili javite svoj zahtjev (bilo kojim komunikacijskim kanalom), dostavit će vam se mail da je zaduženje kreirano, njegov urudžbeni broj te link za praćenje putem LC WebTicketing usluge. Voditelj odjela koji je prihvatio zaduženje obavijestit će vas da se kreće raditi na rješenju, uz navođenje očekivanog roka i kratkog opisa mogućeg rješenja. Nakon toga, sam zaposlenik koji radi na rješenju zahtjeva poslat će vam obavijest kada točno će zahtjev biti riješen te je li još nešto potrebno za njegovo rješavanje. Finalno – slijedi daljnje redovito izvještavanje ako je riječ o specifičnom zahtjevu, za čije je rješavanje potrebno neko dulje vrijeme.
Cilj uvođenja ovakve komunikacije usmjeren je upravo na vas – veću učinkovitost, povećanje zadovoljstva i uštedu vremena zahvaljujući dobivanju pravovremenih informacija. Vjerujemo da ćemo kroz ovaj proces ostvariti još veći stupanj zadovoljstva na obostranu korist te unaprijediti i olakšati poslovanje.