SPECIJALISTIČKI SEMINAR Kako jednostavno ispuniti obvezu dostave podataka u Središnji registar državne imovine

Iako je Zakon o Središnjem registru državne imovine na snazi još od 2018. godine, njegova potpuna primjena u praksi još uvijek nije zaživjela. Objavom nove verzije Središnjeg registra državne imovine u ožujku te sve češćim nalazima i preporukama Državnog ureda za reviziju vezanima uz njegovo vođenje, povećana je potreba za jasnim razumijevanjem obveza i postupaka koji proizlaze iz Zakona.

Na webinaru „Kako jednostavno ispuniti obvezu dostave podataka u Središnji registar državne imovine“ sudionici će dobiti odgovore na ključna pitanja – je li imovina jedinica lokalne samouprave ujedno i državna imovina, kako se lokalni registri povezuju sa Središnjim registrom te kako funkcionira sam spoj na Registar.

Vrijeme održavanja: 24. studenog 2025. (od 10:00 do 11:00 sati)

Mjesto održavanja: webinar – online

Predavači:

  • Vilma Plavčić, Voditelj Odjela komunalno prostornih projekata
  • Tena Dručak, Mlađi analitičar Odjela komunalno prostornih projekata

Teme

  • Je li imovina jedinica lokalne samouprave državna imovina
  • Povezivanje registara lokalnih jedinica sa Središnjim registrom državne imovine
  • Spoj na Središnji registar državne imovine – kako funkcionira

 

Cijene i uvjeti

Cijena za sudjelovanje na webinaru iznosi po sudioniku 245.00 eura+ PDV
Za korisnike LC SPI rješenja cijena po sudioniku iznosi 135.00 eura + PDV

Posebne mogućnosti korisnici mogu pronaći u Općim uvjetima poslovanja objavljenima na zatvorenom dijelu weba.

Otkazivanje sudjelovanja na edukaciji/seminaru podliježe sljedećim uvjetima:

  • otkazivanje do 5 kalendarskih dana prije početka edukacije/seminara – bez naknade
  • otkazivanje od 2 do 4 kalendarska dana prije početka edukacije/seminara – naplaćuje se 50 % iznosa kotizacije
  • otkazivanje 1 dan prije početka ili nedolazak bez prethodne obavijesti – naplaćuje se 100 % iznosa kotizacije

Molimo vas da nas o eventualnom otkazivanju sudjelovanja obavijestite što je prije moguće putem e-maila ili telefona. U slučaju spriječenosti, moguće je poslati zamjenu bez dodatne naknade, a uz prethodnu najavu. Libusoft Cicom zadržava pravo otkazivanja ili odgode edukacije/seminara, o čemu će sudionici biti pravovremeno obaviješteni, a uplaćena kotizacija bit će prenesena na novi termin prema dogovoru ili u cijelosti vraćena.

Ako je potrebno na računu navesti broj narudžbenice, molimo da nam navedeni broj dostavite najkasnije na dan održavanja edukacije na e-mail fakturiranje@spi.hr.

Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na broj telefona 01/6599-555 ili e-mail info@spi.hr.