RADIONICA ZA UREDSKO POSLOVANJE: Otprema pošte


Detalji događaja


Drugu u nizu radionica za korisnike našeg SPI Uredskog poslovanja posvetili smo modulu otprema pošte. Tijekom radionice ćete doznati sve što vam je potrebno kako biste mogli suvereno vladati svim procesima vezanim uz otpremu pošte.

Edukacija će se održati putem platforme ZOOM, a polaznici će tijekom nje moći postavljati pitanja za eventualne dodatne nejasnoće.

Datum održavanja:  12.12..2022.
Vrijeme održavanja: od 10:00 do 12:00 sati
Mjesto održavanja: putem platforme ZOOM
Predavač: Amra Sinanović

Sadržaj radionice: 

1. modul Otprema pošte
– pojašnjavanje dvije mogućnosti službenik – pisarnica
– praćenje otpreme na dokumentu
– kreiranje iz KOMIS-a
– upis prijamnih brojeva
– otpremljenost
– kreiranje epk
– izvještaji
– pošta
– mjesto

NAPOMENA:

Naglašavamo da je radionica namijenjena samo korisnicima SPI Uredskog poslovanja te da je besplatna.

PRIJAVNICA: