PRIJAVE SU ZATVORENE

 

Prošle smo godine u Zagrebu i Šibeniku održali dvodnevne LC Akademije za čelnike i pročelnike. O njihovoj uspješnosti najbolje govori činjenica kako je na obje, unatoč brojnim pandemijskim restrikcijama koje su obilježile proteklu godinu, sudjelovalo preko 150 polaznika.

Ovim putem vas pozivamo da nam se i ove godine pridružite na LC Akademiji 25. i 26. svibnja. 2022. godine u prekrasnom Gradu Zadru, u hotelu Kolovare. U nastavku se nalaze teme i program rada koji smo za vas pripremili, ali to ni na koji način ne znači da nećete moći postaviti pitanja ili da nećemo komentirati i neke druge teme od značaja za vaš rad i poslovanje, bilo tijekom formalnog dijela savjetovanja ili tijekom neformalnog druženja u opuštenijem i ugodnijem ozračju.

 

Teme koje ćemo obrađivati:

  • Jesmo li svjesni da nova Uredba o uredskom poslovanju donosi najveću promjenu u radu lokalnih jedinica od njihova osnutka?
    • nužnost promjene percepcije – novo uredsko poslovanje je puno više od pisarnice!
    • prikaz digitalizacije kroz praktične primjere u ključnim područjima rada jedinica lokalne samouprave
    • hoće li digitalno uredsko poslovanje u potpunosti istisnuti papir iz gradova i općina
  • Ususret uvođenju eura – kako će prelazak na euro utjecati na procese i rad lokalnih jedinica
    • koje promjene lokalne jedinice moraju poduzeti u svrhu prilagodbe na euro
    • uvođenje eura i komunalno gospodarstvo
    • euro i donošenje proračuna za 2023.
  • Digitalizacija poslovanja donosi smanjenje troškova – znamo i kako!
    • mogućnost slanja uplatnica i rješenja digitalnim putem
    • digitalizacija podrazumijeva smanjenje uredskih troškova
    • komunikacija elektroničkim putem predstavlja značajnu uštedu vremena i podiže razinu pravne sigurnosti
  • Kako novi Zakon o proračunu utječe na poslovanje gradova i općina te koje prekršajne odredbe predviđa
    • ključne novine u području proračunskog računovodstva
    • nove obveze u smislu uspostave riznice
    • skriveni biseri Zakona o  proračunu – od upravljanja imovinom do prisilne naplate prihoda
  • Simulacija i predstavljanje inspekcijskog nadzora
    • predstavljanje najčešćih pogrešaka na koje ukazuje upravna inspekcija
    • kako predvidjeti i otkloniti potencijalne pogreške
    • poseban osvrt na službeničke odnose i uredsko poslovanje iz perspektive upravne inspekcije
  • Drugačiji pogled na javnu nabavu ili zašto si sami zagorčavamo život?
    • jednostavna nabava i opći akti – gdje griješimo?
    • postoji li pritisak EU regulative na postavljanje još nižih pragova jednostavne nabave?
    • promjena cijena i izmjene i dopune ugovora o javnoj nabavi
  • Nagrađivanje službenika – kako spriječiti da nam najbolji ljudi odu?
    • postavljanje i jasno definiranje problema – komentar složenosti poslova u lokalnim jedinicama
    • opasnosti linearnog nagrađivanja uobičajenog za većinu lokalnih jedinica
    • dostupni mehanizmi nagrađivanja službenika i ograničenja u tom smislu
  • Učinkovit i zakonit otpis gradskih i općinskih tražbina
    • je li otpis isključivo u nadležnosti proračuna i financija?
    • smijemo li uopće pokušati naplatiti zastarjele tražbine?
    • posebno o otpisu kroz upravni postupak (bez političkog izlaganja čelnika)
  • Novi zakon i nove obveze – socijalna skrb u lokalnim jedincima
    • predstavljanje novih obveza u području socijalne skrbi
    • donosi li novi Zakon o socijalnoj skrbi dodatno opterećenje na proračune lokalnih jedinica?
    • posebno o (znatno) proširenoj prekršajnoj odgovornosti i za lokalne jedinice i za čelnike u istima
  • Druga dimenzija PR-a – Znaju li uopće birači što gradska ili općinska uprava radi?
    • općenito o (negativnoj) percepciji građana o radu gradova i općina
    • poznaju li građani uopće nadležnosti lokalne samouprave?
    • mehanizmi upoznavanja građana sa složenosti rada gradske i općinske uprave
  • Povezivanje imovinskih evidencija i procjena vrijednosti imovine – kako operativno provesti  naloge i preporuke Državnog ureda za reviziju u 2022.
    • kratki pregled i osvrt na naloge i preporuke DUR-a
    • o službenim evidencijama koje lokalne jedinice moraju ustrojiti i voditi
    • izazov povezivanja službenih imovinskih evidencija putem identifikacijskih brojeva
  • Kako izbjeći eventualne korekcije i uspješno povući sredstva iz EU fondova
    • najčešće pogreške naručitelja
    • proračunsko planiranje projekata i eventualnih korekcija
    • naplata ugovorne kazne od izvođača
  • Kako novi Zakon o proračunu utječe na poslovanje gradova i općina te koje prekršajne odredbe predviđa
    • ključne novine u području proračunskog računovodstva
    • nove obveze u smislu uspostave riznice
    • skriveni biseri Zakona o  proračunu – od upravljanja imovinom do prisilne naplate prihoda

Program rada preuzmite OVDJE


POSEBNA POGODNOST SMJEŠTAJA:

U želji da se na dvodnevnoj Akademiji osjećate sigurno, ugodno i opušteno, za Vas smo pripremili posebnu pogodnost za rezervaciju smještaja u hotelu Kolovare****, koji se nalazi uz samu šetnicu tik do mora. Poseban popust na noćenje s doručkom ostvarujete unosom koda: LCEV2022 na WEB stranicama hotela na sljedećem linku https://hotel-kolovare.com/hr/ ( kod se unosi nakon klika na link ‘Rezerviraj sad’ u gornjem desnom uglu)  ili jednostavnom rezervacijom direktnim upitom na mail: info@hotel-kolovare.com, s naznakom sudjelovanja na 2. Akademiji za čelnike i pročelnike. Rezervacije smještaja možete iskoristiti do 19.5.2022.


NAPOMENA:

Cijena za sudjelovanje na akademiji iznosi 2.400,00 kn + PDV po sudioniku.
Za korisnike LC SPI rješenja cijena po sudioniku iznosi 1.800,00 kn + PDV

Kotizacija uključuje sudjelovanje na dvodnevnim stručnim predavanjima Akademije, konferencijski materijal, kavu dobrodošlice, kavu ili čaj za vrijeme pauze, ručak za dva dana i zajedničku večeru.

Prijave se zaprimaju najkasnije do 20.5.2022., a plaćanje se vrši po ispostavljenom računu nakon održanog događanja.
Ako je potrebno na računu navesti broj narudžbenice, molimo da nam isti dostavite najkasnije na dan održavanja edukacije na e-mail fakturiranje@spi.hr.
S obzirom na to da je broj sudionika ograničen, u slučaju prijave za sudjelovanje, a ne pojavljivanja i neotkazivanja bez obavijesti:
– u minimalnom roku od 48 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u iznosu 50% od navedene vrijednosti edukacije
– u minimalnom roku od 24 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u punom iznosu.

LC zadržava pravo limitiranja broja sudionika, prednost ostvaruju korisnici i partneri LC-a.
Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na telefon 01/6599-555 ili e-mail info@spi.hr.


PRIJAVE SU ZATVORENE