Na konferenciji za medije održanoj 10. prosinca. 2020. u Kutini, gradonačelnik Zlatko Babić je, sa svojim suradnicima i partnerima predstavio i drugi dio projekta Otvoreni Grad – Grad Kutina.
Predstavljanju napretka u području Otvorenog Grada prisustvovali su i pročelnik Upravnog odjela za financije Grada Kutine Ivan Crnac, direktorica LIBUSOFT CICOM-a Gordana Vlahović i Tomislav Knežević voditelj marketinga i prodaje LIBUSOFT CICOM-a, tvrtke koja je projektirala i implementirala informatičko rješenje.
Radi se o web platformi Otvoreni Grad – Grad Kutina (moja.kutina.hr) koja na jednom mjestu građanima pruža niz digitalnih usluga koje se odnose na informiranje ili komunikaciju s gradskim službama, te daje uvid u funkcioniranje grada.
Grad Kutina strategiju razvoja oslanja na napredna tehnološka, digitalna rješenja, a svoje aktivnosti, procese i smjernice djelovanja stavlja ponajprije u službu svojih građana. Pri tome je koncept otvorenog i transparentnog upravljanja Gradom okosnica promišljanja o budućnosti zajednice. Jedan od najvažnijih ciljeva je aktivno uključivanje građana u komunikaciju s Gradom zbog čega je od iznimne važnosti nastojanje da se građanima približe relevantne informacije. Digitalizacija pridonosi efikasnijem upravljanju Gradom, optimizaciji investiranja, ostvarivanju ušteda i bržem donošenju odluka što za građane u konačnici znači kvalitetniji i bolji životni standard.
Gradonačelnik Grada Kutine, Zlatko Babić, ovom je prilikom izjavio: „Digitalizacija gradske uprave je upravo ono što nam je u 2020. godini omogućilo nesmetan rad i komunikaciju s našim sugrađanima. Grad Kutina je još 2005. krenuo raditi u smjeru potpune digitalizacije gradske uprave i mogu reći kako smo uvelike uspjeli u našim naporima. Nadam se kako ćemo ići i dalje u korak s vremenom, raditi za boljitak sugrađana i olakšavati poslovanje našeg Grada. Digitalizacija gradske uprave ide na korist svim sugrađanima koje pozivam da istraže sve mogućnosti koje im nudimo i sve informacije koje se nalaze na platformi Otvoreni Grad koju mogu pronaći putem web stranice https://moja.kutina.hr/.“
Podsjetimo, u prvom poglavlju projekta je već postojećem Sustavu informiranja građana dodan je iProračun, implementiran i predstavljen prije godinu dana, a od tada je web platforma moja.kutina.hr dobila još četiri nova servisa – Financijske kartice, Otvoreni podaci, mojProračun, iTransparentnost. Uskoro će biti dostupni i Digitalni obrasci – servis za online ispunjavanje i predaju obrazaca. Digitalizacija stiže i u najkompleksniji dio administrativne komunikacije s Gradom. Građani će moći ispuniti, predati i pretraživati različite obrasce putem online servisa koji pojednostavnjuje proces, štedi vrijeme i otklanja dvojbe oko toga što i kako ispuniti i kome predati. Time će građani Kutine dobiti jedinstveno web mjesto za sve važne informacije, ali i digitalne servise koji će im olakšati i ubrzati administrativne procese prema Gradu.
Specifični izazovi digitalizacije gradske uprave u Hrvatskoj leže u tome što su za svaku funkcionalnost potrebna vlastita informatička rješenja, uskladiva s hrvatskim zakonima i primjenjiva u hrvatskim poslovnim procedurama. Upravo zato je Grad Kutina za partnera u projektu Otvoreni Grad odabrao LIBUSOFT CICOM, tvrtku koja ima potrebno iskustvo, znanje i rješenja namijenjena uslužnim servisima građana, informiranju građana i rješenja za digitalizaciju gradske uprave čiji su ciljevi optimizacija poslovanja, transparentnost, učinkovitost i smanjenje troškova.