Što učiniti kada imate tim na čije je navike i postupke teško utjecati?
Znate li da će samo 20% ljudi naučiti nove vještine promatrajući tuđi „model“ poslovanja?

U javnoj upravi je česta situacija da nemate mogućnosti sami kreirati timove te je jedini ispravni put pronaći rješenje unutar sebe i prilagoditi stil upravljanja organizaciji koju vodite.

Upravo zato osmisliti smo efikasnu radionicu u kojoj pomažemo ostvariti liderski potencijal sudionika.
Lideri stvaraju svijet kojima drugi žele pripadati, bez obzira vode li odjel s pet osoba ili cijelu gradsku upravu. Znati kako potaknuti suradnike na predan rad te im pomoći u razvijanju vlastitih potencijala, odlike su vrhunskih lidera.

Ne postoji jedan jedinstveni stil rukovođenja za sve situacije i za sve ljude, već se najbolji stil bira prema karakteristikama konkretnog okruženja. Tako na primjer, moramo imati drugačiji pristup prema djelatnicima koji imaju veliku motivaciju za radom u odnosu na one koji nisu dovoljno motivirani.
Koristimo jednostavne alate i aktivno tražimo najbolja konkretna rješenja kako bismo stvorili tim koji postiže maksimum.

Tri razloga zašto doći na radionicu:
1. tim ljudi koji nije dovoljno fleksibilan trebate konkretno poboljšati
2. znate da imate liderski potencijal i želite ga razvijati dalje
3. trebate efikasne alate za upravljanje timom

 

Datum održavanja 22.04.2021., u trajanju od 10:00 do 12:00 sati
Radionica će se održati putem aplikacije Zoom.

 

Teme koje ćemo obrađivati:

  • Što su liderske karakteristike?
  • Što je situacijsko vođenje?
  • Kakav je vaš stil vođenja i što možete učiniti da ga poboljšate?
  • Kako odabrati između autoritativnog, prijateljskog i demokratskog stila vođenja?
  • Zašto treba njegovati demokratski stil i kako ga poticati?
  • Kako analizirati svoje snage i mogućnosti za napredak?
  • Zašto lideri moraju voditi sebe da bi vodili druge?

Ukoliko ne želite prihvatiti status quo i nije vam strano izlaziti iz komforne zone, te želite dodatno motivirati sebe i druge na postizanje rezultata, ovo je radionica za vas.

Više o ovoj temi pročitajte u sljedećem članku – ALAT ZA LAKŠE UPRAVLJANJE.

 


O predavaču
Melita Pavlek završila je studij novinarstva te poslijediplomski studij za demokraciju i razvoj. Svoju poslovnu karijeru nastavlja u odnosima s javnošću te više od 10 godina surađuje kao savjetnik za komuniciranje u elektroničkim i pisanim medijima.
Zbog većeg interesa u pravcu razvoja ljudskih resursa završava LIFT SHIFT edukaciju i Londonsku školu za odnose s javnošću te NLP Leadership Practitioner i NLP Master coach edukaciju. Iza sebe ima niz održanih edukacija, predavanja i treninga te se posebno specijalizirala za javni nastup i leadership


UPUTE ZA PRIJAVU I PRISTUPANJE:
Potrebno je ispuniti online prijavnicu (navesti točne i potpune podatke). Sustav će automatski potvrditi zaprimanje.
Dan prije edukacije (najkasnije na dan održavanja do 2 sata prije početka), dobit ćete mail s poveznicom putem koje možete pristupiti na edukaciju.

NAPOMENA:
Cijena radionice: 400,00 kn +PDV

Plaćanje se vrši po ispostavljenom računu nakon održanog događanja.
Ukoliko je potrebno na računu navesti broj narudžbenice, molimo da nam isti dostavite najkasnije na dan održavanja edukacije na e-mail fakturiranje@spi.hr.

Obzirom da je broj sudionika ograničen, u slučaju prijave za sudjelovanje, a ne pojavljivanja i neotkazivanja bez obavijesti:
– u minimalnom roku od 48 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u iznosu 50% od navedene vrijednosti edukacije
– u minimalnom roku od 24 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u punom iznosu.

Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na telefon 01/6599-555 ili e-mail info@spi.hr.


PRIJAVNICA:

Greška: Kontakt obrazac nije pronađen.