Dragi naši

Već više od dva tjedna svi mijenjaju i prilagođavaju svoje svakodnevne rutine nastojeći funkcionirati uvažavajući preporuke i službene odredbe uvedene od početka pojave koronavirusa u Hrvatskoj. Nova je situacija nametnula nove izazove a mnogima i potpuno onemogućila rad, ali mi i dalje funkcioniramo kao i do sad, u punom opsegu.
U prethodnih 28 godina koliko smo s vama, prolazili smo zajednički kroz sve situacije koje su nam se našle na putu pa smo i sada stoički uz vas. Samo u prošlom tjednu zaprimili smo više od 400 vaših upita putem LC Web Ticketinga i e-maila, te odgovorili na više od 150 poziva.

Na raspolaganju su vam sva naša tehničko tehnološka rješenja kako bi vam pružili podršku i osigurali vam nesmetan rad na LC SPI sustavu. Bilo kakvo pitanje ili zahtjev naši će djelatnici zaprimiti i pomoći vam savjetom, uputom ili objašnjenjem, kao što smo i do sada radili, kao biste brzo i efikasno izvršili svoj radni proces.

Prošli tjedan održali smo i prvi otvoreni LC WEBinar kako bismo nove odredbe i sve druge zakonske obveze i novosti koje se odnose na vaše poslovanje što prije obradili i protumačili za vas. Tijekom travnja održat ćemo ukupno osam otvorenih LC WEBinara koji će se svi baviti najaktualnijim temama iz vama važnih domena.

Naša je zajednička suradnja i do sada pokazala da zajedno možemo prebroditi sve pa ćemo i dalje ulagati sve napore kako bismo svima vama i dalje pružali profesionalne i stručne usluge najviše moguće kvalitete.

Uslugu korisničke podrške pružamo neometano i na uobičajen način sustavom udaljenog spajanja, putem LC Web Ticketing sustava, e-maila info@spi.hr ili putem telefona 016599555.
Ovdje smo svi skupa za vas i radi vas. Želim Vam puno sreće u narednom periodu.

Vaš LC