Interna procjena neevidentirane imovine u vlasništvu i/ili na korištenju JLP(R)S-ova – kako izvršiti naloge DUR-a i upisati imovinu u analitičku evidenciju ?

Državni ured za reviziju u svojim izvješćima kontinuirano nalaže jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave unos neevidentirane imovine u analitičku evidenciju koja im je u vlasništvu i/ili korištenju. Kako bi se taj postupak olakšao i pojednostavio, Ministarstvo financija je još 2013. godine, i potom 2018. godine, donijelo obvezujuću Uputu o priznavanju, mjerenju i evidentiranju imovine u vlasništvu Republike Hrvatske. Osnivanjem Internog procjeniteljskog povjerenstva jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave dana je mogućnost procjene sveukupne imovine putem interne procjene na temelju aproksimativne usporedne metode (koristeći dostupne informacije s tržišta, iz Porezne uprave i sl.). Vrijednosti imovine utvrđene internom procjenom relevantne su isključivo u svrhu iskazivanja u analitičkoj evidenciji i Središnjem registru državne imovine. Dakle, jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim u slučajevima kada je imovina u postupku otuđenja, zamjene, pred otuđenjem i sl., mogu samostalno, na jeftin i jednostavan način procijeniti sveukupnu imovinu, bez angažiranja ovlaštenog procjenitelja.
Procjena neevidentirane imovine po ovlaštenom procjenitelju je skupa, a cilj ovog savjetovanja je ukazati na procedure i metode interne procjene pomoću kojih sami možete procijeniti imovinu, bez trošenja dodatnih sredstava.
Koji je zakonodavni okvir koji podržava internu procjenu neevidentirane imovine u analitičku evidenciju, kako osnovati Interno procjeniteljsko povjerenstvo i koje su metode procjene po Internom povjerenstvu saznajte na webinaru koji će se održati 23.3.2021., od 10 do 12 sati, uz naše predavače Mladena Kolareka i Vilmu Plavčić te uz savjetodavnu ulogu Nedjeljke Jozić Crmarić.

Termin održavanja: 23.3.2021., od 10 do 12 sati
Konzultantsko savjetovanje održat će se putem aplikacije Zoom.

Cilj savjetovanja:
Ukazati dionicima na važnost osnivanja Internog procjeniteljskog povjerenstva za procjenu knjigovodstvene vrijednosti neevidentirane imovine i obvezu procjene sveukupne imovine u vlasništvu i/ili korištenju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, kao i na mogućnosti koje se primjenom Upute Ministarstva financija stvaraju za jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave.

Kome je namijenjeno:
Predstavnicima jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave (pročelnicima, voditeljima odjela, voditeljima odsjeka, službenicima upravnih odjela nadležnih za upravljanje imovinom).

Teme savjetovanja:

  • Zakonodavni okvir za internu procjenu vrijednosti nekretnina
  • Razlika između procjene vrijednosti nekretnina sukladno Zakonu o procjeni vrijednosti nekretnina i Uputi Ministarstva financija o priznavanju, mjerenju i evidentiranju imovine u vlasništvu Republike Hrvatske iz 2018.
  • Osnivanje i procedura rada Internog procjeniteljskog povjerenstva
  • Metode procjene po Internom procjeniteljskom povjerenstvu – utvrđivanje fer vrijednosti
  • Postupak rada Internog procjeniteljskog povjerenstva u slučaju donacija
  • Postupak procjene ošasne imovine
  • Primjeri procjene po Internom procjeniteljskom povjerenstvu
  • Evidentiranje neevidentirane imovine u Registru nekretnina

UPUTE ZA PRIJAVU I PRISTUPANJE:
Potrebno je ispuniti online prijavnicu (navesti točne i potpune podatke). Sustav će automatski potvrditi zaprimanje.
Dan prije edukacije (najkasnije na dan održavanja do 2 sata prije početka), dobit ćete mail s poveznicom putem koje možete pristupiti na edukaciju.


NAPOMENA:
Cijena za sudjelovanje na konzultantskom savjetovanju – online iznosi po sudioniku 1.000,00 kn + PDV
Za korisnike LC SPI rješenja cijena po sudioniku iznosi 500,00 kn + PDV

Plaćanje se vrši po ispostavljenom računu nakon održanog događanja.
Premium korisnici prema Općim uvjetima poslovanja, usluga 25., imaju pravo na konzultantsko savjetovanje – seminar za jednog polaznik/dan mjesečno na svakih 10.000 kn iznosa za mjesečno održavanje.
Ukoliko je potrebno na računu navesti broj narudžbenice, molimo da nam isti dostavite najkasnije na dan održavanja edukacije na e-mail fakturiranje@spi.hr.

Obzirom da je broj sudionika ograničen, u slučaju prijave za sudjelovanje, a ne pojavljivanja i neotkazivanja bez obavijesti:
– u minimalnom roku od 48 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u iznosu 50% od navedene vrijednosti edukacije
– u minimalnom roku od 24 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u punom iznosu.

Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na telefon 01/6599-555 ili e-mail info@spi.hr.


PRIJAVNICA:

Greška: Kontakt obrazac nije pronađen.