KONZULTANTSKO SAVJETOVANJE: Zajedno do sustava pune riznice kroz teoriju i praksu – UŽIVO


Detalji događaja


U cilju što boljeg razumijevanja funkcioniranja sustava Riznice te pripreme proračunskih korisnika za prelazak na sustav pune riznice, organizira se edukacija koja obuhvaća cjelokupan proces – od zakonskih osnova do praktične provedbe u svakodnevnom radu. Tijekom edukacije polaznici će se upoznati sa zakonskim okvirom i ulogama svih sudionika u sustavu Riznice, terminima i aktivnostima potrebnima za ulazak u sustav, kao i s promjenama koje prelazak donosi iz računovodstvenog aspekta. Poseban naglasak bit će stavljen na procese obrade zahtjeva za plaćanje – uključujući materijalne rashode, obračun plaća i drugog dohotka te putne naloge – kao i na način evidentiranja prihoda i obradu izvoda kod proračunskih korisnika. Ova edukacija pruža jasan pregled svih koraka i procesa u sustavu Riznice, s ciljem osiguranja točne, pravovremene i učinkovite provedbe poslovanja u skladu sa zakonskim propisima.

 

Vrijeme održavanja: 11. studenog 2025. u trajanju od 09:30-15:00 sati

Mjesto održavanja: Hotel Antunović, Zagreb

Predavač: 

  • Domagoj Stepanić, Konzultant za računovodstvene projekte
  • Ana-Marija Tomašević, Voditelj Odjela i Product owner računovodstvenih projekata

 

Sadržaj:

1. Uvod – zakonski pogled na riznicu
2. Aktivnosti/terminski plan ulaska u sustav pune riznice
3. Sudionici u sustavu riznice
4. Proces pripreme sustava
5. Uplata sredstava na žiroračun nadležnog proračuna
6. Proces evidentiranja prihoda proračunskog korisnika na nadležnom proračunu
7. Što se sve mijenja sa računovodstvenog pogleda
8. Procesi u sustavu riznivce
9. Proces zahtjeva za plaćanjem – materijalni rashodi
10. Proces zahtjeva za plaćanjem – obračun plaće i drugog dohotka
11. Proces zahtjeva za plaćanjem – putni nalozi
12. Obrada izvoda kod proračunskog korisnika

Cijene i uvjeti

Cijena za sudjelovanje na stručnom seminaru uživo za sudionike iznosi 245.00 eura + PDV.

Za korisnike LC SPI rješenja cijena po sudioniku iznosi 128,00 eura + PDV.

Posebne mogućnosti korisnici mogu pronaći u Općim uvjetima poslovanja objavljenima na zatvorenom dijelu weba.

Otkazivanje sudjelovanja na edukaciji/seminaru podliježe sljedećim uvjetima:

  • otkazivanje do 5 kalendarskih dana prije početka edukacije/seminara – bez naknade
  • otkazivanje od 2 do 4 kalendarska dana prije početka edukacije/seminara – naplaćuje se 50 % iznosa kotizacije
  • otkazivanje 1 dan prije početka ili nedolazak bez prethodne obavijesti – naplaćuje se 100 % iznosa kotizacije

Molimo vas da nas o eventualnom otkazivanju sudjelovanja obavijestite što je prije moguće putem e-maila ili telefona. U slučaju spriječenosti, moguće je poslati zamjenu bez dodatne naknade, a uz prethodnu najavu. Libusoft Cicom zadržava pravo otkazivanja ili odgode edukacije/seminara, o čemu će sudionici biti pravovremeno obaviješteni, a uplaćena kotizacija bit će prenesena na novi termin prema dogovoru ili u cijelosti vraćena.

Ako je potrebno na računu navesti broj narudžbenice, molimo da nam navedeni broj dostavite najkasnije na dan održavanja edukacije na e-mail fakturiranje@spi.hr.

Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na broj telefona 01/6599-555 ili e-mail info@spi.hr.