Specijalist korisničke podrške (m/ž)

Specijalist korisničke podrške pridružio/la bi se Odjelu računovodstvenih projekata. Na novom radnom mjestu, a nakon edukacije u SPI (Sustav poslovnih informacija) aplikacijama, imat ćete priliku sudjelovati u implementaciji poslovnih informacijskih sustava koje će na najefikasniji način poduprijeti procese klijenata u dijelu evidencija koje obuhvaćaju: računovodstvo proračuna, lokalna riznicu, web riznicu, lokalna riznicu proračunskog korisnika, blagajnu, javnu nabavu, registar ugovora, profitnu glavnu knjigu, neprofitnu glavnu knjigu.

Odgovornosti:

• obuka novih korisnika za efikasan rad sa programom

• svakodnevna operativna podrška korisnicima

• praćenje zakonodavstva

• priprema prijedloga za unapređenje programa zbog zakonskih promjena i novosti

• testiranje novih funkcionalnosti

• priprema korisničkih uputstava

• podrška pri implementacijama kod krajnjih korisnika

Uvjeti:

• naobrazba ekonomskog ili IT usmjerenja

• iskustvo u računovodstvenim poslovima sa naglaskom na računovodstvo proračuna

• odlično poznavanje standardnih poslovnih procesa u tvrtkama

• poželjno iskustvo u podršci korisnicima

• poželjno iskustvo u području implementacije informacijskih tehnologija

• spremnost za rad na terenu

• spremnost na kontinuirano učenje i usavršavanje

Stručna sprema: Viša stručna sprema, Stručni prvostupnik, Sveučilišni prvostupnik, Stručni specijalist, Visoka stručna sprema, Magistar struke

Potrebne godine iskustva: 1 godina

Jezici: Engleski (osnovno)

Vozačka dozvola: B

Vještine: Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet

 Što nudimo:

• ugodna i poticajna radna sredina

• različite individualne i grupne beneficije

• prilagodljivo radno vrijeme

• mogućnost razvoja i napredovanja

• mogućnost plaćenog dodatnog stručnog usavršavanja i školovanja

• mentorstvo vrhunskih stručnjaka

Svoj životopis pošaljite na e-mail adresu natjecaj@spi.hr, s naznakom Specijalist korisničke podrške