Specijalist korisničke podrške (m/ž)
Specijalist korisničke podrške pridružio/la bi se Odjelu računovodstvenih projekata. Na novom radnom mjestu, a nakon edukacije u SPI (Sustav poslovnih informacija) aplikacijama, imat ćete priliku sudjelovati u implementaciji poslovnih informacijskih sustava koje će na najefikasniji način poduprijeti procese klijenata u dijelu evidencija koje obuhvaćaju: računovodstvo proračuna, lokalna riznicu, web riznicu, lokalna riznicu proračunskog korisnika, blagajnu, javnu nabavu, registar ugovora, profitnu glavnu knjigu, neprofitnu glavnu knjigu.
Odgovornosti:
• obuka novih korisnika za efikasan rad sa programom
• svakodnevna operativna podrška korisnicima
• praćenje zakonodavstva
• priprema prijedloga za unapređenje programa zbog zakonskih promjena i novosti
• testiranje novih funkcionalnosti
• priprema korisničkih uputstava
• podrška pri implementacijama kod krajnjih korisnika
Uvjeti:
• naobrazba ekonomskog ili IT usmjerenja
• iskustvo u računovodstvenim poslovima sa naglaskom na računovodstvo proračuna
• odlično poznavanje standardnih poslovnih procesa u tvrtkama
• poželjno iskustvo u podršci korisnicima
• poželjno iskustvo u području implementacije informacijskih tehnologija
• spremnost za rad na terenu
• spremnost na kontinuirano učenje i usavršavanje
Stručna sprema: Viša stručna sprema, Stručni prvostupnik, Sveučilišni prvostupnik, Stručni specijalist, Visoka stručna sprema, Magistar struke
Potrebne godine iskustva: 1 godina
Jezici: Engleski (osnovno)
Vozačka dozvola: B
Vještine: Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet
Što nudimo:
• ugodna i poticajna radna sredina
• različite individualne i grupne beneficije
• prilagodljivo radno vrijeme
• mogućnost razvoja i napredovanja
• mogućnost plaćenog dodatnog stručnog usavršavanja i školovanja
• mentorstvo vrhunskih stručnjaka
Svoj životopis pošaljite na e-mail adresu natjecaj@spi.hr, s naznakom Specijalist korisničke podrške