Dragi korisnici,
ove godine naša tvrtka slavi 20. godina poslovanja. U duhu te značajne obljetnice ali i činjenice da se raspon našeg poslovanja stalno širi, odlučili smo se za promjenu našeg vizualnog identiteta kako bismo bili u korak sa tehnologijom i trendovima na tržištu. Svjesni smo da su za uspjeh važne inovacije i stalno investiranje u imidž tvrtke.
Ideja vodilja pri izradi novog vizualnog identiteta bila je spoj racionalnih i emocionalnih elemenata, željeli smo da naši trenutni ali i budući korisnici, u novom logotipu prepoznaju nama bitne vrijednosti profesionalnost, zajedništvo, sigurnost, stabilnost, viziju za budućnost. Novi logotip je moderan, jasan, prepoznatljiv ali ipak priča priču o tradiciji i povijesti naše tvrtke, te je na neki način nadogradnja starog logotipa.
Ispod razigranog simbola stavili smo jasnu tipografiju i tako dobili vizualno čist i jak logotip koji samostalno izražava sve što je važno našoj tvrtci. Napravili smo i korak naprijed, te zamijenili dosadašnje prepoznatljive boje u modernije s jačom konotacijom pozitivnih vrijednosti. Sivu smo boju zamijenili plavom i na taj način smo reflektirali razumijevanje, suradnju, sigurnost, intelekt, tehnologiju, Jadransko more, Europu. Žuta boja je doživjela evoluciju u topliju narančasto žutu boju kako bi predstavljala postojanost, hrabrost, pouzdanost, energiju, tradiciju, toplinu, i zaštitni znak svih LC događaja – žutu ružu.
Prva faza rebrandinga se privodi kraju, i novi logotip će od 1.srpnja 2012. godine zamijeniti stari logotip koji je s nama bio od 1997. godine, a planirani završetak cjelokupnog procesa rebrandinga planiran je do LC Konferencije Panorama 2012.
Novi logotip tvrtke je predstavljen našim zaposlenicima koji su ga s oduševljenjem prihvatili, nadamo se da će tako biti i sa svim našim korisnicima.